• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • وضعیت دلار در بازار متشکل ارزی و صرافی‌های بانکی ایران

وضعیت دلار در بازار متشکل ارزی و صرافی‌های بانکی ایران

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار در بازار متشکل دور روز قبل تا مرز ۳۱ هزار تومان بالا رفت اما روز گذشته بیش از ۸۰۰ تومان ریزش کرد و با ۳۰ هزار و ۱۹۷ تومان معامله شد.

اسکناس آمریکایی در بازار یاد شده امروز در محدوده ۳۰ هزار و ۳۱۱ تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با روز گذشته ۱۱۴ تومان رشد را نشان می دهد.

قیمت دلار در صرافی ملی
صرافی ملی هم امروز قیمت خرید و فروش دلار را اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۸ هزار و ۸۵۵ تومان(بیست و هشت هزار و هشتصد و پنجاه و پنج تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۹ هزار و ۱۴۵ تومان (بیست و نه هزارو صد و چهل و پنج تومان) اعلام شد.قیمت خرید دلار توافقی هم امروز ۳۳ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت فروش آن در حول و حوش ۳۳ هزار و ۶۵۰ تومان معامله شد.

نرخ دلار در بازارهای همسایه
نرخ دلار امروز در بازارهای همسایه نزولی بود. از طرفی هم قیمت درهم امروز اندکی عقب نشینی کرد.

معامله گران منتظر نتیجه نشست شورای حکام
امروز پیش نویس قطعنامه پیشنهادی آمریکا و تروئیکای اروپایی علیه ایران تسلیم آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شد و در زمان نوشتن این گزارش نشست شورای حکام در حال برگزاری است.

در پیش‌نویس این قطعنامه بر «نگرانی عمیق» شورای حکام نسبت به مشکلات حل نشده ناشی از «فقدان همکاری کافی از سوی ایران» تاکید شده است.

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی امروز درباره پیش نویس قطعنامه گفته این پیش‌نویس از نظر ایران مردود است و فعلا سفری از آژانس به ایران در دستور کار نیست. به نظر می رسد معامله گران دلار در انتظار نتایج این نشست هستند تا مسیر حرکتی خود را تعیین کنند.

  بخشی از پول‌های بزرگ‌ترین دزدی مجازی جهان در بستر بلاکچین توسط هکر ناشناس، برگشت داده شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان