• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اینتر میلان با پیروزی ۵-۰ مقابل سالرنیتانا بار دیگر به صدر جدول سری آ صعود کرد

اینتر میلان با پیروزی ۵-۰ مقابل سالرنیتانا بار دیگر به صدر جدول سری آ صعود کرد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، شاگردان سیمونه اینزاگی که یک بازی کمتر از رقبا انجام داده‌اند، امشب در اولین دیدار هفته بیست و هشتم با درخشش لائوتارو مارتینز و ادین ژکو، سالرنیتانا را در هم کوبیدند و بار دیگر بالاتر از ناپولی و میلان در صدر جدول جای گرفتند.

تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴، روی حرکت خوب یوریچ، این وردی بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

پس از آن اینتری ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه ۱۰، روی ارسال خوب دارمیان، لائوتارو می توانست با ضربه سر دروازه را باز کند اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که سه‌په حضور داشت.

چند دقیقه بعد نوبت دامفریس بود که از سمت راست نفوذ کند و با یک ارسال زمینی، ادین ژکو را در موقعیت گلزنی قرار بدهد اما ستاره بوسنیایی نتوانست ضربه نهایی را به خوبی بزند.

در دقیقه ۱۹ همه چیز برای گلزنی لائوتارو فراهم بود اما در حالی که سه‌په تسلیم شده بود، ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

فشار حملات اینتر سرانجام در دقیقه ۲۲ نتیجه داد و لائوتارو گل اول را به ثمر رساند. روی حرکت خوب نیکولو بارلا و پاس در عمق او بود که لائوتارو صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه سالرنیتانا فرستاد.

بعد از این گل هم برتری اینتری ها ادامه پید کرد و در دقایق ۲۵، ۲۷ و ۳۱، این تیم صاحب سه موقعیت دیگر شد اما بازیکنان این تیم در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشتند.
در مقابل، سالرنیتانا می توانست در دقیقه ۳۲ به گل تساوی برسد اما واکنش خوب هاندانویچ، مانع گلزنی لیس موسه شد.

  تیم کویت با هدایت مربی ایرانی خود به مسابقات فوتسال قهرمانی کشورهای عربی اعزام شد

در ادامه باز هم این اینتری ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه ۴۰ به گل دوم رسیدند. این بار هم بارلا بود که در نقش گلساز ظاهر شد و پاس در عمق او لائوتارو با ضربه ای نه چندان محکم تبدیل به گل کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کرد و موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه ها ایجاد شد اما نتوانستند از آنها استفاده کنند تا اینکه در دقیقه ۵۶، اینتر به گل سوم رسید. روی حرکت ادین ژکو از سمت راست و پاس زمینی او، لائوتارو صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم، توپ را به طاق دروازه کوبید تا هت تریکش در این دیدار را کامل کند.

در ادامه هر دو تیم دست به چند تعویض زدند اما این تغییری در روند بازی ایجاد نکرد و همچنان این اینتری ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در نهایت در دقیقه ۶۴ به گل چهارم رسیدند.

رابین گوسنس که تنها دو دقیقه از حضورش در زمین می گذشت، پاسی زمینی را در دهانه دروازه برای ژکو فرستاد و او هم با یک ضربه بغل پای حساب شده کار را تمام کرد.

بعد از این گل هم از فشار حملات اینتر کاسته نشد و در دقیقه ۶۹، این تیم به گل پنجم دست پیدا کرد. روی فرار عالی دامفریس از سمت راست و پاس در عرض او، ژکو در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه مطمئن، حساب کار را ۵-۰ کرد.

  با رد پیشنهاد یووه و اینتر، دربی ایتالیا در تاریخ دوازدهم ژانویه و بدون تاخیر برگزار می‌شود

در دقایق باقی مانده باز هم اینتری ها موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند و در نهایت بازی با همان پنج گل به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان