• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • ضررهای میلیارد دلاری ایلان ماسک، جف بزوس و بیل گیتس در ۵ ماه گذشته

ضررهای میلیارد دلاری ایلان ماسک، جف بزوس و بیل گیتس در ۵ ماه گذشته

پیام جوان: به نقل از ایتنا، ایلان ماسک، جف بزوس و بیل گیتس که از جمله ثروتمندترین افراد جهان هستند، همراه با برخی دیگر از ثروتمندان فعال در حوزه های دیگر کاری در ۵ ماه گذشته میلیاردها دلار ثروت خود را از دست داده اند.

این ارقام از فهرست میلیاردرهای شرکت بلومبرگ استخراج شده و حاوی اطلاعات مربوط به ثروت ۵۰۰ فرد برتر جهان است. بر اساس فهرست یادشده ماسک با ثروت ۲۲۴ میلیارد دلاری کماکان ثروتمندترین فرد جهان بوده و از همه رقبای خود با اختلاف پیشی گرفته است.

بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، دارایی ماسک ۴۶٫۴ میلیارد دلار ، بزوس ۵۳٫۲ میلیارد دلار و گیتس ۱۵٫۱ میلیارد دلار کاهش یافته است. تا روز جمعه، ماسک ۲۲۴ میلیارد دلار، بزوس ۱۳۹ میلیارد دلار و گیتس ۱۲۳ میلیارد دلار ثروت داشتند.

برنارد آرنو، رئیس شرکت لوکس فرانسوی LVMH و سومین فرد ثروتمند جهان بالاتر از گیتس ایستاده، ثروت وی از ژانویه تا کنون ۴۴٫۷ میلیارد دلار کاهش یافته و به ۱۳۳ میلیارد دلار رسیده است.

بیشتر ثروت ماسک و بزوس به سهام تسلا و آمازون گره خورده است – شرکت‌هایی که این دو نفر در آن‌ها مدیران اجرایی فعلی و سابق هستند – اما دارایی‌های گیتس در مایکروسافت، که او یکی از بنیانگذاران آن بود، اکنون در حد متوسط است.

  قیمت سکه و طلا در بازار آزاد تهران - یکم تیر ماه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان