• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • خبری بد برای زین الدین زیدان؛ دشان ول کن نیمکت خروس‌ها نیست

خبری بد برای زین الدین زیدان؛ دشان ول کن نیمکت خروس‌ها نیست

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، دیدیه دشان از سال ۲۰۱۲ هدایت تیم ملی فرانسه را برعهده دارد و با این تیم موفق به فتح جام جهانی ۲۰۱۸ و لیگ ملت های اروپای ۲۰۲۱ شد.

دشان که در دوران فوتبالش برای مارسی، یوونتوس و چلسی خوش درخشید، در دوران مربیگری هم توانایی هایش را اثبات کرده است. از قرارداد دشان با تیم ملی فرانسه تنها یک سال دیگر باقیمانده و پس از جام جهانی قطر باید برای ماندن را رفتن تصمیم بگیرد.

اخیر نوئل لوگرا رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه تایید کرد که همه چیز را برعهده خود دشان قرار داده و اگر بخواهد مشکلی برای تمدید قرارداد نخواهند داشت. او پیشتر نیز گفته بود که اگر دشان از هدایت فرانسه کنار برود، زین الدین زیدان می تواند جانشین خوبی برای او باشد.

گفته می شود، زیزو که در پایان فصل گذشته از سمت مربیگری رئال استعفا کرد، رویای جانشینی دشان را دارد و به همین دلیل تمامی پیشنهادات باشگاهی را رد کرده است.

در فرانسه اما می گویند که دشان قصد تمدید قراردادش را دارد و این را به اطلاع ملی پوشان فرانسه نیز رسانده است. اکیپ در این باره نوشت که دشان قراردادش را برای ۱۰ سال دیگر نیز تمدید خواهد کرد:« نیازی به ترک تیم ملی نیست. اصلا احساس خستگی نمی کنم و اگر بتوانم ۱۰ سال دیگر نیز روی نیمکت تیم ملی بمانم، ایده آل خواهد بود.

اینطور نیست که در دسترس نباشم. البته که می دانم یک روزی بالاخره باید رفت ولی سال ۲۰۲۲ تحت هر شرایطی جواب هیچ پیشنهادی را نخواهم داد.»

  آمار عملکرد سرخ‌آبی‌ها در دربی‌های پایتخت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان