• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • نقش هاکان چالهان اوغلو در بازگشت اینتر به صدر جدول لیگ ایتالیا

نقش هاکان چالهان اوغلو در بازگشت اینتر به صدر جدول لیگ ایتالیا

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، در همان اوایل فصل نقل و انتقالات تابستانی بود که هاکان چالهان اوغلو، ستاره ترکیه ای با انتقالی رایگان از میلان در تابستان به نراتزوری پیوست. مذاکرات در مورد تمدید قرارداد این بازیکن با میلان به علت عدم توافق مالی برای چندین ماه متوقف شده بود تا اینتر در ماه ژوئن پس از حادثه قلبی برای کریستین اریکسن در جریان رقابت های یورو، برای جذب او وارد عمل شده و به سرعت با هاکان به توافق رسید.

شرایط در هفته های ابتدایی چندان باب میل این بازیکن پیش نرفت و حتی هواداران میلان بابت از دست دادن چالهان اوغلو ابراز خوشحالی می کردند. در ۹ دیدار ابتدایی این بازیکن موفق به زدن تنها یک گل و ارسال دو پاس گل شده و دو بازی را نیز از روی نیمکت تماشا کرد.

اما علیرغم شروع ضعیف در فصل جاری با لباس نراتزوری، هاکان چالهان اوغلو در شش بازی اخیر در به ثمر رسیدن هشت گل اینتر تاثیرگذار بوده و از دربی میلان تبدیل به بهترین بازیکن این تیم و حتی سری آ شده است. چالهان اوغلو در دیدار مقابل میلان با شجاعت در دقایق ابتدایی پشت ضربه پنالتی قرار گرفته، موفق به گلزنی شده و جشن خوشحالی جنجال برانگیزی در مقابل هواداران حریف انجام داد.

دیشب اینتر با گلزنی و پاس گل هاکان چالهان اوغلو با چهار گل موفق به غلبه بر کالیاری شده و برای اولین بار در فصل جاری در صدر جدول قرار گرفت. هاکان در ماه نوامبر عنوان بهترین بازیکن سری آ را نیز از آن خود کرد و حالا احتمالا هواداران میلان بابت از دست دادن این بازیکن خلاق پشیمان هستند.

  توافق آبی‌ها با استراماچونی یا مربی ایرانی؟

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان