• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • عدم حضور وینیسیوس، گرت بیل و دنی کارواخال در بازی چهارشنبه شب رئال برابر آلکویانو

عدم حضور وینیسیوس، گرت بیل و دنی کارواخال در بازی چهارشنبه شب رئال برابر آلکویانو

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، رئال مادرید پس از بازی روز گذشته برابر ختافه که در نهایت با شکست این تیم همراه شد، خود را مهیای دیداری انتقامی برابر آلکویانو می کند. این بازی از دور یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری است و رئال فصل گذشته به همین حریف باخت و حذف شد.

تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی صدرنشین لالیگاست و پس از شکست از ختافه تشنه بازگشت به مسیر پیروزی است. رئال که در روزهای اخیر با موج جدید کرونا روبرو بود، حالا تقریبا همه بازیکنان بیمار خود به غیر از لوکا یوویچ را در اختیار دارد. دو تست وینیسیوس هم منفی شده و او از فردا می تواند در تمرینات حاضر باشد ولی طبق ادعای مارکا، کارلتو قصد ندارد از ستاره برزیلی خود برابر آلکویانو استفاده کند و او را برای بازی شنبه هفته بعد مقابل والنسیا حفظ خواهد کرد.

دو غایب قطعی دیگر رئال برای بازی با آلکویانو، گرت بیل و دنی کارواخال هستند. بیل که اخیرا به کرونا مبتلا شده بود، همچنان از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار ندارد و کارلتو او را در کوپا دل ری به میدان نخواهد فرستاد. هدف این است بیل به بازی با والنسیا برسد. آخرین بازی او برای رئال۲۶۵ سپتامبر گذشته برابر بتیس بود.

دنی کارواخال هم که از ۳ هفته پیش مصدوم است، در شرایط بازی قرار ندارد و به بازی با والنسیا هم نخواهد رسید. رئال خوشبین است کارواخال به بازی نیمه نهایی سوپرکاپ برابر بارسا در جده عربستان برسد.

  تیم ملی مردان روسیه از رده‌بندی جهانی والیبال حذف شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان