• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • سرجینیو دست در آستانه انتقال به بایرن‌مونیخ

سرجینیو دست در آستانه انتقال به بایرن‌مونیخ

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، سرجینیو دست تابستان سال ۲۰۲۰ و از آژاکس راهی بارسلونا شد. او درخواست مستقیم رونالد کومان سرمربی بارسا بود و در نهایت توانست پیراهن بارسا را به تن کند. فصل اول حضور او در بارسا پرنوسان گذشت ولی در مجموع کادر فنی از این مدافع چند پسته آمریکایی رضایت داشت.

احتمالا بهترین بازی دست در فصل گذشته برابر سوسیداد بود که در پیروزی ۶-۱ توانست زننده دو گل باشد.

اما سرجینیو دست در این فصل هرگز نتوانسته روزهای خوبی را در بارسلونا سپری کند و اکثرا نیمکت نشین بوده است. از طرفی به نظر می‌رسد که سرمربی جدید بارسا یعنی ژاوی هرناندز نیز اعتقاد ویژه‌ای به این ستاره آمریکایی ندارد و شاید جذب دنی آلوز پا به سن گذاشته دلیلی برای اثبات این مسئله تلقی شود.

در واقع شواهد حاکی از آن است که سرجینیو دست به روزهای پایانی حضور خود در نوکمپ نزدیک می شود. در همین راستا از کاتالونیا خبر می‌رسد که این مدافع آمریکایی به حضور در بایرن مونیخ نزدیک شده است. بر اساس ادعای جرارد رومرو، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، مدافع آمریکایی با بایرن مونیخ به توافقات کلی دست یافته و تنها مسئله باقی مانده به رضایت بارسلونا برمی گردد. از طرفی بعید به نظر می رسد که ژاوی و بلوگرانا نیز مخالفتی با جدایی دست داشته باشند و احتمالاً انتقال او به بایرن در ژانویه نهایی خواهد شد.

  شیخ دیاباته پس از مدت‌ها دوری از جمع آبی‌پوشان به تهران بازگشت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان