پارتی دبیرستان سن متئو جرقه شیوع کووید را زد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، دانش‌آموزان دبیرستانی در سن متئو در یک مراسم جشن در موزه هنر آسیایی رقصیدند، غذا خوردند و به همدیگر هدیه دادند.

اما به گفته سرپرست منطقه، حداقل ۹۰ نفر از آنها از روز پنجشنبه به کووید مبتلا شدند.

به گفته ساپت، استفاده از ماسک در مراسم جشن ۹ آپریل به شدت توصیه شده بود اما بسیاری از دانش آموزان آن را نپوشیدند.

“اسکلی در بیانیه ای گفت: منطقه عمیقاً به سلامت و ایمنی اعضای جامعه اهمیت می دهد و فرصت‌هایی را برای دانش آموزان ایجاد می کند تا از فعالیت های دانش آموزی مانند هنرهای نمایشی، دو و میدانی و … لذت ببرند و بهره مند شوند.”

دانش آموزانی که به این ویروس مبتلا شده اند علائم خفیف دارند یا مواردی بدون علامت هستند.

در مجموع ۶۰۰ دانش آموز در این جشن حضور داشتند.

ناحیه مدرسه در حال آماده شدن برای برگزاری مراسم پروم دبیرستان هیلزدیل است که برای این هفته برنامه ریزی شده است. ماسک برای حضور در رویداد داخل سالن و منفی شدن تست کووید مورد نیاز است.

این شیوع کووید در پی تجربه مشابهی در مارین کانتی است که در آن ۱۱۲ دانش آموز کلاس هشتم از سفر میدانی خود به واشنگتن دی سی در ۹ آپریل بازگشتند و دو دوجین از آنها بلافاصله برای COVID-19 مثبت شدند .

دکتر متیو ویلیس گفت که این تعداد چند روز بعد به حداقل ۵۶ نفر افزایش یافت.

مقامات بهداشت عمومی گفتند که همه دانش آموزان مبتلا در شهرستان مارین، دارای علائم خفیف یا بدون علائم بوده و هیچ یک در بیمارستان بستری نشده اند.

  مبارزه 3 ماهه سن فرنسیسکو با بازارهای مواد مخدر در فضای باز، بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر به دست آورد

مقامات گفتند که در مجموع ۹۰ درصد از دانش آموزان کلاس هشتم شهرستان مارین به طور کامل واکسینه شده اند و بیش از نیمی از آنها واکسن تقویت کننده خود را نیز دریافت کرده اند.

بسیاری از افرادی که واکسینه شده اند، به خصوص اگر جوان و سالم باشند، علائمی شبیه سرماخوردگی همراه با آبریزش بینی و سرفه را برای چند تا چند روز تجربه می کنند.

علیرغم افزایش موارد ابتلا، به طور کلی، سازمان بهداشت جهانی می‌گوید که تعداد موارد گزارش‌شده جدید COVID-19 در سراسر جهان در هفته گذشته نزدیک به یک چهارم کاهش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان