• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ۳ بازیکن کلیدی بارسا در ال کلاسیکو از نگاه اینیستا

۳ بازیکن کلیدی بارسا در ال کلاسیکو از نگاه اینیستا

رئال مادرید و بارسا در بهترین فرم خود به ال کلاسیکو رسیده اند. رئال امشب در زمین خود میزبان بارسلوناست و پس از پیروزی بر لیورپول در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، روحیه بالایی دارد. بارسا هم در لالیگا روی دور برد است و امشب می تواند با برتری بر رئال به صدر لالیگا برسد. رئال هم در صورت پیروزی، با امتیاز برابر با اتلتیکو و به دلیل کسب نتایج بهتر در مصاف های رودررو، صدرنشین می شود.

آندرس اینیستا در مصاحبه با تلویزیون لالیگا به معرفی سه بازیکن کلیدی بارسلونا در بازی امشب پرداخت. اینیستا سابقه سال ها تجربه ال کلاسیکو و حتی گلزنی در این بازی بزرگ را دارد. او اکنون در فوتبال ژاپن و برای ویسل کوبه بازی می کند و اخیرا پس از یک دوره غیبت به دلیل جراحی، به میادین برگشته است.

اینیستا در مورد ال کلاسیکو گفت:« در ترکیب بارسا سه بازیکن نقشی تعیین کننده تر خواهند داشت. سرخیو بوسکتس در میانه زمین ماموریت مهمی برابر هافبک های رئال دارد. در سمت چپ، جوردی آلبا و نفوذهایش بسیار تاثیرگذار خواهند بود و مهمتر از همه، لیونل مسی در فاز تهاجمی است. لئو همواره و در تمام بازی ها تعیین کننده است ولی مطمئنم امشب در ال کلاسیکو او کلیدی تر از همیشه خواهد بود.»

  پوشیدن لباس سبز از سوی تیم‌های حاضر در لیگ ایتالیا ممنوع شد!

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان