• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • آرزوی عجیب مگوایر برای دوست صمیمی‌اش در سیتی

آرزوی عجیب مگوایر برای دوست صمیمی‌اش در سیتی

هری مگوایر و جان استونز با هم بزرگ شده اند و اکنون در منچستریونایتد و منچسترسیتی رقبای سرسختی برای یکدیگر هستند. رقابت بین مگوایر و استونز شاید در منچستر اوج گرفته باشد اما رابطه بین آن دو رابطه ای است که به سال ها قبل و فوتبال نونهالان در یورک شایر جنوبی باز می گردد؛ جایی که این دو مدافع وسط بااستعداد دست دوستی به هم دادند و رفاقتی بین آنها شکل گرفت که قرار بود در بوته زمان آزموده شود.

هر چند مگوایر و استونز هر کدام در یک سمت از جدال دو تیم رقیب در منچستر ایستاده اند، اما قرار است بار دیگر در تیم ملی انگلیس در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

با وجودی که جدال دو تیم همشهری به آتش رقابت میان این دو بازیکن نیز دامن زده است، اما به محض به صدا در آمدن سوت پایان بازی، مگوایر و استونز می توانند دوباره تبدیل به دو رفیق قدیمی شوند. در نخستین دربی این فصل که با نتیجه بدون گل به پایان رسید، پس از پایان بازی مگوایر و استونز یکدیگر را با صمیمیت در آغوش گرفتند، تصویری که با اعتراض هواداران افراطی دو باشگاه یونایتد و سیتی مواجه شد. اما آغوش دوستانه این دو به خوبی از میزان صمیمیتی که بین مگوایر و استونز وجود دارد سخن می گفت.

مگوایر در باره رابطه دوستانه ای که با استونز دارد گفت: “جدای از فوتبال، ما همیشه با هم حرف می زنیم. او دوست خوبی است و همانطور که گفتم من با او بزرگ شده ام. من با بازی برابر او وقتی که در بارنزلی بازی می کرد، بزرگ شدم. جایی که ما زندگی می کردیم و بزرگ شدیم فاصله چندانی از هم نداشت.

  تیم ملی والیبال ایتالیا نوار پیروزی های ژاپن در مرحله گروهی المپیک را قطع کرد

وقتی در پست مدافع وسط بازی می کنی، بعضی هفته ها در ترکیبی، بعضی هفته ها نیستی، بالا و پایین های زیادی را می بینی و گاهی اشتباه می کنی. نمی توانی دوران بازی ات را به پایان برسانی بدون اینکه روی گلی مقصر نباشی. وقتی در لیگ برتر بازی می کنی، زیر ذره بین قرار می گیری، پس انتظارش را داری.

موضوع این است که چقدر از نظر ذهنی قدرتمند هستی و چطور می توانی از پس این مشکلات بر بیایی و از آنها عبور کنی. من از دیدن جان خوشحالم، او به بازی برگشته است، دوباره با اعتماد به نفس و خیلی خوب بازی می کند. درباره خودم هم من دقیقا همین احساس را دارم.
ما وقتی اوضاع سخت می شود با هم صحبت می کنیم. وقتی اوضاع خوب پیش می رود هم باز حرف می زنیم. من و جان دوستی نزدیکی داریم.”

مگوایر در پاسخ به نگرانی و ناراحتی هواداران یونایتد از دوستی نزدیک او با بازیکن تیم رقیب گفت: “من می خواهم که او بدون پیروزی در مسابقات، هر چه بهتر بازی کند! البته اگر چنین چیزی ممکن باشد!”

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان