• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • غیرممکن است دخیا فصل بعد در یونایتد بماند

غیرممکن است دخیا فصل بعد در یونایتد بماند

دو روز پیش نشریه میرر در گزارشی مدعی شد داوید دخیا قصد دارد در پایان فصل منچستریونایتد را ترک کند و این جدایی از نظر مالی به شدت به سود شیاطین سرخ خواهد بو زیرا دین هندرسون اخیرا به طور رسمی به دروازه بان اول انتخاب اوله گونار سولسشر تبدیل شده و داوید دخیا علاقه ای به تحمل نیمکت نشینی در فصول بعدی ندارد.

دو سال دیگر از قرارداد دروازه بان اسپانیایی باقی مانده، اما دستمزد هنگفت و ۳۵۰ هزار پوندی او در هفته باعث شده مدیران یونایتد نیز مشکلی با جدایی داوید دخیا نداشته باشند.
دین هندرسون در فصل گذشته پس از سپری کردن یک دوره قرضی و موفق در شفیلد یونایتد و امضای قراردادی شش ساله با هفته ای ۱۲۰ هزار پوند دستمزد در آگوست سال گذشته، اخیرا به دروازه بان شماره یک شیاطین سرخ بدل شده و به نظر می رسد این روند فصل بعد نیز ادامه داشته باشد. احتمال دارد داوید دخیا در فصل بعد راهی سری آ شده یا دوباره به کشور خود اسپانیا بازگردد.

ریو فردیناند اسطوره یونایتد در مورد دخیا به بی تی اسپورتس گفت:« دو گزینه پیش روی داوید است. یا بماند و با هندرسون رقابت کند یا در پایان فصل بگوید دوران حضورم تمام شده و باید بروم.

معتقدم اگر هندرسون فصل را به عنوان گلر شماره یک به اتمام برساند، دخیا خواهد رفت و ماندنش غیرممکن می شود. البته دستمزد بالای او هم تعیین کننده است ولی در یک تیم، بودن دو دروازه بان که ادعای شماره یک بودن دارند، اصلا عملی نیست. داوید الان از هندرسون حمایت می کند و در ادامه نیز خواهد کرد ولی مطمئنم وقتی بعد از تمرین به خانه می رود، حس دردناکی دارد و غرورش را خدشه دار شده می بیند.»

  یوسیپ شوتالو 23 ساله در اولین بازی خود با پیراهن آژاکس بازوبند کاپیتانی را در اختیار گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان