• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • برنامه رئال برای قرارداد با کیلیان امباپه در انتقالات ژانویه از دستور کار این باشگاه خارج شد

برنامه رئال برای قرارداد با کیلیان امباپه در انتقالات ژانویه از دستور کار این باشگاه خارج شد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، به نقل از آاس، رئال مادرید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید دو بازی سنگین و نفس‌گیر برابر پی اس جی برگزار کند. بازی رفت سه شنبه ۲۶ بهمن در پاریس و بازی برگشت نیز چهارشنبه ۱۸ اسفند در برنابئو به انجام خواهد رسید. رئال در قرعه کشی اول که سپس ابطال شد، به بنفیکا برخورد کرده بود ولی در قرعه کشی نهایی مشخص شد که باید برابر لیونل مسی و یارانش قرار بگیرد، اتفاقی که برنامه های قبلی رئال در مورد کیلیان امباپه را منتفی کرد.

امباپه از ۱۶ روز دیگر در مورد آینده اش صاحب اختیار خواهد بود و بدون فشار باشگاه می تواند تصمیم بگیرد که راهی رئال شود یا قراردادش را تمدید کند. او که قراردادش در پایان فصل تمام می شود، فعلا تمایلی برای تمدید نشان نداده و در اسپانیا با اطمینان می گویند که قراردادی تا ۲۰۲۷ با رئال امضا خواهد کرد.

برنامه این بود که در ژانویه پیش قراردادی بین دو طرف امضا شود و به احترام پی اس جی قرار هم نبود تا این موضوع علنی شود ولی برخورد رئال و پی اس جی باعث شده تا رئال از امضای پیش قرارداد تا بازی برگشت دو تیم انصراف دهد تا در مورد تعهد و عملکرد بازیکن در دو بازی پیش رو شبهه ای ایجاد نشود.

طبعا هر گونه لو رفتن امضای قرارداد بین امباپه با رئال، فشار مضاعفی روی بازیکن در دو بازی رفت و برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ایجاد خواهد کرد و شاید او حتی از فهرست تیم هم کنار گذاشته شود. رئال با علم به این موضوع، هیچ حرکتی در انتقالات زمستانی انجام نخواهد داد و همه چیز به پس از بازی ۱۸ اسفند، موکول می شود.

  شرایط عجیب در فصل جدید منچسترسیتی

نشریه اکیپ هم با تایید این موضوع مدعی شد که امباپه تا قبل از بازی برگشت با رئال هیچ تصمیمی در مورد آینده اش اتخاذ نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان