• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واکنش مبهم آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، به شایعات جدایی هوگو لوریس از این تیم

واکنش مبهم آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، به شایعات جدایی هوگو لوریس از این تیم

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، هوگو لوریس کار خود را از کشورش و باشگاه نیس آغاز کرد. لوریس بعد از سه سال حضور در این تیم راهی لیون شد و چهار سال را هم در این باشگاه سپری کرد. نهایتا در سال ۲۰۱۲ او تصمیم گرفت که یک چالش جدید را تجربه کند و به تاتنهام در لیگ برتر انگلیس پیوست؛ باشگاهی بعد از نزدیک به ۹ سال هنوز هم برای آنها به میدان می‌رود.

لوریس حالا به نوعی به اسطوره باشگاه تاتنهام تبدیل شده و بازوبند کاپیتانی این تیم را هم در اختیار دارد. با این حال تنها چند ماه دیگر تا پایان قرارداد دروازه‌بان فرانسوی باقی مانده و همین موضوع باعث شده که شایعات درباره او قوت بگیرد. در واقع گفته می‌شود که احتمال جدایی او از تاتنهام در تابستان آینده بسیار بالاست و مذاکرات برای تمدید قرارداد نیز نتیجه خاصی در بر نداشته است.

در همین راستا آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام، در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل کریستال پالاس در واکنش به آینده هوگو لوریس گفت: “مطمئنا او نقطه مرجعی برای سایر بازیکنان است و هوگو به خوبی می داند که من در مورد او چه فکری می کنم و باشگاه در مورد او چه فکر می کند. حالا خواهیم دید چه اتفاقی رخ خواهد داد اما فکر می کنم هوگو هیچ‌گاه به یک مشکل برای تاتنهام تبدیل نخواهد شد.”

  امیر عابدزاده: باعث افتخارم است که موجب غرور خانواده‌ام بشوم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان