• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • هدف تیم تراکتور: برد شارجه و شکست‌ناپذیری در آسیا

هدف تیم تراکتور: برد شارجه و شکست‌ناپذیری در آسیا

تراکتور ایران در شرایطی امشب، آخرین مسابقه‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل شارجه امارات برگزار می‌کند که برتری در این بازی حساس می‌تواند شاگردان رسول خطیبی را در آستانه صعود به مرحله حذفی قرار دهد و موجب شود تعداد نماینده‌های فوتبال ایران در دور یک شانزدهم افزایش یابد.

شاگردان رسول خطیبی که در گروه B لیگ قهرمانان آسیا با قهرمانان ازبکستان، امارات و عراق قرار گرفتند، در پنج مسابقه اخیرشان هیچ شکستی نداشتند و یک پیروزی و چهار مساوی به دست آوردند که به دست آوردن یک برد در بازی فردا شب برابر شارجه امارات و توقف رقبای آنها موجب صعودشان می‌شود.

تراکتور در حال حاضر تنها نماینده فوتبال ایران است که هیچ شکستی در لیگ قهرمانان نداشته و به همراه شارجه دو تیمی هستند که در فصل ۲۰۲۱ باختی را تجربه نکرده‌اند، اما شاگردان خطیبی فردا شب با شکست دادن اماراتی‌ها می‌توانند تبدیل به تنها تیم آسیا شوند که بدون باخت دور گروهی را به پایان می‌رسانند.

تراکتور ایران در حالی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود می‌کند که ابتدا باید شارجه امارات را شکست دهد و از سوی دیگر چشم به عدم نتیجه‌گیری دیگر گزینه‌های صعود باشد که ازجمله آنها می‌توان به توقف یکی از دو مسابقه گروه C اشاره کرد.

  کاسانو: میلان قهرمان ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان