• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • عذرخواهی داور بازی پرتغال از رونالدو

عذرخواهی داور بازی پرتغال از رونالدو

با وجود گذشت ۲ روز از دیدار تیم های ملی پرتغال و صربستان که با تساوی ۲ – ۲ به پایان رسید، هنوز اخبار پیرامون این دیدار مخابره می شود که عمده مطالب مربوط به این بازی، در رابطه با صحنه جنجالی پذیرفته نشدن گل کریستیانو رونالدو است.

در آخرین ثانیه های این بازی و در دقیقه ۹۰+۳ سانتر نونو مندس بازیکن ۱۸ ساله پرتغال به روی دروازه، نصیب کریستیانو رونالدو شد که ضربه این بازیکن در حالیکه از خط دروازه عبور کرده بود، توسط استفان میتروویچ برگردانده شد ولی با این وجود ماریو دیکس کمک داور دوم این دیدار این صحنه را گل تشخیص نداد.

با وجود اعتراض شدید رونالدو، تیم داوری اعتقادی به گل نداشت تا عدم وجود VAR و تکنولوژی خط دروازه در این رقابت ها بیش از پیش احساس شود. حالا خبر رسیده است که دنی ماکیلی داور هلندی و نامدار این بازی، از رونالدو و پرتغالی ها عذرخواهی کرده است.

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال درباره حضورش در میانه میدان پس از پایان بازی گفت: من ما گلی را به ثمر رساندیم ولی از ما گرفته شد. وجود VAR در این رقابت ها الزامی است. من به داور گفتم که گل ما را نگرفته است و او پاسخ داد نیاز دارد تا تصاویر بازی را ببیند و اگر مرتکب اشتباه شده باشد، از من عذرخواهی می کند.

مربی پرتغال ادامه داد: پس از بازی و درون رختکن، دنی ماکیلی نزد من آمد و به حرفی که زده بود، عمل کرد. او عذرخواهی کرد که گل صحیح رونالدو را نپذیرفته است.

  فرمول محاسبه سهم باشگاه‌ها از درآمد جام جهانی اعلام شد

ماکیلی که به دلیل اشتباه کمک دومش از پرتغالی ها عذرخواهی کرد، گفت: طبق سیاست های فیفا، تنها چیزی که می توانم بگویم این است که از مربی تیم ملی پرتغال آقای فرناندو سانتوس و بازیکنان پرتغال به خاطر آنچه اتفاق افتاده عذرخواهی کنم.

وی ادامه داد: ما به عنوان یک تیم داوری، همیشه سخت تلاش می کنیم تا تصمیمات خوبی بگیریم. وقتی به خاطر این اشتباه بزرگ در متن خبرها هستیم، به هیچ وجه ما را خوشحال نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان