• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • آنچلوتی در یک قدمی بازگشت به باشگاه رئال مادرید

آنچلوتی در یک قدمی بازگشت به باشگاه رئال مادرید

شب گذشته بود که خبرنگار کادنا سر ادعا در برنامه ال لارگررو ادعا کرد که از سوی سران رئال با کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون تماس گرفته شده تا جانشین زین الدین زیدان شود. خبری که بازتاب گسترده ای داشت و به تایید مارکا و آاس نیز رسید.

ساعتی پیش آاس و مارکا هر دو گزارش دادند که ۴ روز پیش مذاکرات بین دو طرف شروع شده و آنچلوتی می داند که یک گزینه جدی برای جانشینی زیدان است و باشگاه او را برای آرام کردن فضای ملتهب شده پس از اعلام استعفای زیدان نیاز دارد. کارلتو همچنین می داند که او گزینه سوم رئال محسوب می شود.

مذاکرات با آنتونیو کونته به دلیل توقعات مالی بالای او و درخواست های نقل و انتقالاتی اش به بن بست رسیده و برای باشگاه مادرید فعلا مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی و رائول گزینه های اول و دوم هستند.

عقد قرارداد با اولی به دلیل اینکه هنوز با پی اس جی یک سال دیگر تعهد دارد دشوار است و رائول نیز به دلیل بی تجربه بودن در سطح اول دنیا مخالفانی در میان اعضای هیئت مدیره دارد. در چنین شرایطی شانس کارلتو برای نشستن روی نیممت رئال قوت گرفته است.

او تا ۲۰۲۴ با اورتون قرارداد دارد ولی جدایی از این باشگاه نمی تواند اتفاقی غیرممکن و دشوار باشد. گفته می شود اورتون از حالا به دنبال یافتن جانشین سرمربی ایتالیایی است. آنچلوتی پیش از این بین ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ سرمربی رئال بود و این تیم را قهرمان چمپیونزلیگ در سال ۲۰۱۴ کرد.

  واکنش علی کریمی به شایعه حضورش در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان