• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • هوگو سانچز: آماده جانشینی زیدان هستم

هوگو سانچز: آماده جانشینی زیدان هستم

پنجشنبه گذشته بود که زین الدین زیدان سرمربی رئال از سمت خود استعفا کرد. او از مسائل زیادی ناراضی بود که دیروز در نامه ای سرگشاده برای آاس پرده از آنها برداشت. زیدان معتقد است باشگاه به عمد اخبار برکناری او را در زمستان به رسانه ها می داد و هرگز حمایت کامل و قاطعی از او نشان نداد.

در هر صورت باشگاه از چند روز پیش در حال بررسی گزینه های جانشینی مربی فرانسوی است و گفته می شود مائوریسیو پوچتینو، آنتونیو کونته، رائول و کارلو آنچلوتی ۴ مربی ای هستند که رئال با آنها وارد مذاکره شده است.

در چنین شرایطی هوگو سانچز مهاجم مکزیکی دهه ۸۰ رئال مادرید که سابقه ۴ آقای گلی را در لالیگا دارد و بیش از ۲۰۰ گل برای رئال به ثمر رسانده، میهمان برنامه ال چیرینگیتو بود.

سانچز در این برنامه فلورنتینو پرز رئیس رئال را خطاب قرار داد و گفت:« رئیس، من آماده ام تا جانشین زیدان شوم. من دو بار پومای مکزیک را قهرمان کرده ام و سابقه مربیگری تیم ملی مکزیک را هم دارم. من آماده ام.»

سانچز همچنین تاکید کرد که حاضر نیست در رئال دستیار شود و پستی کمتر از مدیریت ورزشی را نیز قبول نخواهد کرد. او معتقد است اگر آنچلوتی به رئال برگردد، رائول گونزالس بهترین گزینه برای دستیاری او خواهد بود.

  محل قرنطینه شدن تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان