• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • تابلوی سبز رنگ آلت کوین ها با جهش ۷ درصدی بیت کوین

تابلوی سبز رنگ آلت کوین ها با جهش ۷ درصدی بیت کوین

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، امروز بیت کوین با رشد بیش از ۷ درصدی در کانال ۲۳۰۰۰ دلار و در محدوده قیمت ۲۳۵۰۰ دلار معامله می شود. با این رشد، بازدهی هفتگی بیت کوین به ۱۸ درصد رسیده که رقم خوبی محسوب می شود.

ارزش معاملات بیت کوین در شبانه روز گذشته بیش از ۴۸ میلیارد دلار بوده و مثل روز گذشته، رقمی بالاتر از میانگین معاملات است. ارزش بازار بیت کوین هم به ۴۴۷ میلیارد دلار رسیده است.

هرچه می گذرد، خوش بینی ها به بیت کوین افزایش می یابد و افرادی که حرف از بیت کوین ۱۰ الی ۱۴ هزار دلاری می زدند کمتر اظهار نظر می کنند. گرچه آینده قیمت ها مشخص نیست اما فعلا دور، دور خوش بین ها است و آن ها هستند که با اعتماد به نفس بیشتری درباره ارزهای دیجیتال سخن می گویند.

مسیر اتریوم و بیت کوین جدا شد
اتریوم امروز تنها یک درصد رشد کرده و حدود قیمت ۱۵۵۰ دلار معامله می شود. طی امروز و دیروز، بیت کوین و اتریوم مسیر متفاوتی از یکدیگر داشتند و در حالی که دیروز اتریوم رشد خیلی خوبی داشت و بیت کوین نسبتا درجا می زد، امروز جای آن ها عوض شده و بیت کوین جهش کرده و اتریوم در جا می زند.

البته همچنان اتریوم با رشد ۴۴ درصدی در مقیاس هفتگی، عملکرد بسیار بهتری از بیت کوین را نمایش می دهد.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته ۲۲ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم به عدد ۱۸۷ میلیارد دلار رسیده است.

تابلوی سبز رنگ آلت کوین ها
در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار تنها ۴ نماد هستند که با افت مواجه شده اند. یونی سواپ، اتریوم کلاسیک، اکسی اینفینیتی و سولانا این چهار نماد هستند که البته افت هیچ کدام از آن ها حتی به یک درصد هم نرسیده و بسیار جزئی است.

  مروری بر وضعیت قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

مابقی نمادها وضعیت خوبی دارند و رشد کرده اند. دوج کوین با رشد ۱۱ درصدی بهترین نماد در معاملات امروز است. شیبا اینو و کاردانو هم رشد ۹ درصدی داشته اند.

اما در مقیاس هفتگی همچنان وضعیت اتریوم کلاسیک بهتر از تمام نمادهاست. اتریوم کلاسیک طی یک هفته گذشته ۷۲ درصد بازدهی داده. پس از آن هم پالیگان با رشد ۶۱ درصدی قرار دارد. اتریوم و آوالانچ هم با رشد بیش از ۴۰ درصدی، از بهترین های این هفته بوده اند.

جالب اینکه لئو تنها نمادی است که طی یک هفته گذشته بازدهی منفی داشته و البته قابل ذکر است که افت آن حتی به نیم درصد هم نمی رسد.

بازگشت دامیننس بیت کوین به بالای ۴۲ درصد
ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد ۳٫۸ درصدی به ۱٫۰۶ تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم افت ۳ درصدی داشته و عدد ۱۰۲ میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای ۸ میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها ۹۲ میلیارد دلار بوده است.

بیت کوین هم توانسته با جهش امروز خود، دامیننس خود را به بالای ۴۲ درصد برساند. طی یکی دو روز گذشته دامیننس بیت کوین که نشان دهنده ارزش بیت کوین در مقابل سایر ارزهاست، به کمتر از ۴۲ درصد رسیده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان