• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ژوزه مورینیو: رم سرمایه گذاری بزرگی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه انجام نخواهد داد

ژوزه مورینیو: رم سرمایه گذاری بزرگی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه انجام نخواهد داد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، رم فردا در شرایطی به مصاف اسپتزیا می رود که در رتبه هفتم قرار گرفته و در تلاش برای نزدیک شدن به منطقه سهمیه مسابقات اروپایی است. ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی جالوروسی در مورد تقابل با شاگرد سابق خود تیاگو موتا و البته عدم توانایی رم در جذب بازیکنان جدید در فصل زمستان صحبت کرده است.

ژوزه مورینیو گفت: “مردم فکر می کنند من تیاگو موتا را از زمان حضور در اینتر می شناختم، اما آشنایی من با او از دوران حضور در بارسلونا شکل گرفت. گاهی اوقات من تیم ذخیره را تمرین می دادم و آنجا بود که من و موتا یکدیگر را ملاقات کردیم و من خاطرات زیادی از او دارم. موتا، دژان استانکوویچ و کریستین چیوو حالا مربی شدند و من همیشه می خواهم آنها موفق شوند، البته به جز بازی فردا.

بدیهی است که من هم دوست دارم روی نیمکت خود بازیکنانی مانند تیم سیمونه اینزاگی در اختیار داشته و آرتورو ویدال، آنخل کوره‌آ، لائوتارو، متئو دارمیان یا آندره رانوکیا را در تیم ببینم. اما واقعیت متفاوت است و من خوشحالم که به بازیکنان جوان رم کمک می کنم تا پیشرفت کنند. این انتقاد نبوده و یک واقعیت است.

من از خریدهای تابستانی رم ناراضی نیستمو ما با هم بحثی نداشتیم زیرا مدیران باشگاه هافبک جدیدی به خدمت نگرفتند. این یک پنجره نقل و انتقالات واکنشی بود، بنابراین ما نتوانستیم بازیکن خاصی به خدمت بگیریم. من مشکلات را درک کرده‌ و بهترین تیم ممکن را می‌خواهم، اما می‌دانم که سرمایه‌گذاری بزرگی در ژانویه مانند تابستان انجام نخواهیم داد.”

  ژوزه مورینیو هم به عربستان پیوست!

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان