• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ادامه صدرنشینی تیم ملی کاراته ایران در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا – قزاقستان

ادامه صدرنشینی تیم ملی کاراته ایران در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا – قزاقستان

در ادامه رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که در قزاقستان و شهر آلماتی جریان دارد، امروز دوشنبه ۲۹ آذرماه کاراته کاهای رده سنی زیر ۲۱ سال یا امید در بخش کومیته و رقابت‌های کاتای انفرادی به روی تاتامی رفتند که در نهایت نمایندگان ایران موفق به کسب چهار مدال طلا، یک نقره و سه برنز شدند.

آتوسا گلشاد نژاد در وزن ۶۱- کیلوگرم، مبینا حیدری در وزن ۶۸- کیلوگرم، علیرضا حیدری در وزن ۷۵- کیلوگرم و محسن صفرنژاد در وزن ۸۴+ کیلوگرم موفق به کسب چهار مدال طلا شدند. آیدا خوشبختی در وزن ۶۸+ کیلوگرم به مدال نقره رسید و محمدرضا سواری در وزن ۵۵- کیلوگرم، هادی کیانی در وزن ۶۷- کیلوگرم و زهرا بنیانی در وزن ۵۵- کیلوگرم نیز به نشان برنز دست پیدا کردند.

در رقابت‌های صبح امروز نیز ابوالفضل شهرجردی و فاطمه صادقی دو کاتارو تیم بزرگسالان با قرار گرفتن در جایگاه دوم گروه خود راهی دیدار رده بندی شدند و روز سه شنبه (فردا) باید برای کسب نشان برنز تلاش کنند.

با احتساب نتایج امروز، کاروان کاراته ایران با کسب ۱۳ مدال طلا، ۵ مدال نقره و ۸ مدال برنز به تنهایی در صدر جدول توزیع مدال‌ها ایستاد.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از ۲۷ آذر در آلماتی آغاز شده و تا اول دی ماه اداره خواهد داشت.

  دو روز مانده به ال‌کلاسیکو و بلینگام زیر نظر فیزیوتراپ‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان