• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • آغاز رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا با صعود هشت نماینده ایران در دو بخش کاتا و کومیته

آغاز رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا با صعود هشت نماینده ایران در دو بخش کاتا و کومیته

پیام جوان: به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات کاراته قهرمانی_آسیا ۲۰۲۱ در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از صبح امروز شنبه به میزبانی آلماتی قزاقستان آغاز شد.

در روز نخست کاراته کاهای رده سنی نوجوانان و نوجوانان به روی تاتامی رفتند که در پایان مسابقات نوبت صبح ۸ نماینده ایران راهی فینال و ۴ نماینده راهی دیدار رده بندی شدند.

ملیکا عزتی و امیرحسین معین الدینی در کاتای انفرادی جوانان، کاتای تیمی پسران (امیرحسن معین الدینی، ابوالفضل شیخ شعاعی و ابوالفضل فرامرز پور)،ساجده جهانشاهی در کاتای انفرادی نوجوانان، ابوالفضل همدجو در وزن ۵۲- گیلوگرم، علیرضا موسوی در وزن ۷۰- کیلوگرم، پارسا محمدی در وزن ۷۰+ کیلوگرم و فاطمه زهرا سعیدی در وزن ۵۴- کیلوگرم به دیدار نهایی راه پیدا کرده و برای کسب مدال طلا عصر امروز به دیدار رقبای خود می‌روند.

همچنین علی حاجی زاده در کاتای نوجوانان، شهداد پورسلمان در وزن ۵۷- کیلوگرم، علیرضا لطیفه در وزن ۶۳- کیلوگرم و رومینا خادمی در وزن ۴۸- کیلوگرم نیز با رسیدن به دیدار رده بندی باید برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهند. ضمن اینکه وزن ۵۴ + کیلوگرم مائده زارعی با شکست مقابل کاراته کاهای قرقیزستان و اردن از دور مسابقات کنار رفت.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیایی ۲۰۲۱ در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از ۲۷ آذر تا اول دی‌ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

  حضور الکس نوری روی نیمکت آبی‌های تهران منتفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان