• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • در ۲ دقیقه از پی اس جی اخراجم کردند

در ۲ دقیقه از پی اس جی اخراجم کردند

۴ ماه پیش بود که توماس توخل پس از اختلافات دامنه دار با لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی از این باشگاه اخراج شد. پس از دو سال و نیم خوب، توخل که از سیاست های نقل و انتقالاتی تیمش راضی نبود، شغل خود را از دست داد ولی خیلی زود هدایت چلسی را پذیرفت تا دوران استراحت او پس از برکناری از پی اس جی بسیار کوتاه باشد. به جای او مائوریسیو پوچتینو هدایت پاریسی ها را برعهده گرفت.

توخل در مصاحبه با اسکای آلمان و در مورد اخراجش از پی اس جی گفت:« بسیار شگفت انگیز بود. یادم است عصر ۲۲ دسامبر گذشته حس کردم که قرار است اتفاقاتی در مورد من رخ بدهد. نزدیک شب بود که با لئوناردو ملاقات کردم. یک روز قبل از بازی با استراسبورگ بود و این حس به من دست داد که قرار است اخراج شوم ولی بازهم باور نمی کردم این اتفاق رخ بدهد. بازی را ۴-۰ بردیم.»

توخل ادامه داد:« فردای آن روز بار دیگر با لئوناردو دیدار کردم و در ۲ دقیقه خبر برکناری ام را داد. صحبت کوتاهی بود چون او حرف زیادی برای گفتن نداشت. بلند شدم و گفتم که کارهایم را در پاریس انجام خواهم داد و سپس می روم. وسایلم را از پاریس جمع کردم و به آلمان برای تعطیلات کریسمس برگشتم. تعطیلات مزخرفی بود ولی در نهایت بهترین هدیه کریسمس یعنی پیشنهاد مربیگری چلسی را دریافت کردم.»

  به فاصله 27 روز تا بازی با رئال، کیلیان امباپه دچار مصدومیت شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان