• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • کیلیان امباپه: در انتقالات زمستانی به عقد قرارداد با رئال فکر نمی‌کنم و تمرکزم کاملا روی پی اس جی خواهد بود

کیلیان امباپه: در انتقالات زمستانی به عقد قرارداد با رئال فکر نمی‌کنم و تمرکزم کاملا روی پی اس جی خواهد بود

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، از دو روز دیگر و با باز شدن پنجره انتقالات زمستانی، کیلیان امباپه سرنوشت آینده خود را به تنهایی در دست خواهد گرفت و دیگر پی اس جی نمی تواند از لحاظ قانونی مانع مذاکره او با رئال شود.

ستاره فرانسوی جولای گذشته رسما تقاضای جدایی کرد و از پی اس جی خواست با رئال وارد مذاکره شود ولی این درخواست رد شد و باشگاه پاریسی به هیچکدام از دو پیشنهاد رئال پاسخ نداد.

امباپه دیروز و در مصاحبه با سی اِن اِن تاکید کرد که ژانویه پی اس جی را ترک نمی کند و همه چیز را به پایان فصل موکول کرد.

او امروز و در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت نیز گفت:« در نیم فصل دوم همه تمرکزم روی فوتبال و مسائل داخل زمین خواهد بود و این مهمتر از هر مساله دیگری است. در نیم فصل دوم است که رقابت برای کسب جام های بزرگ جدی می شود و معتقدم الان اصلا زمان درستی برای صحبت در مورد آینده نیست. همه دنیا می دانند که من بازیکن بزرگی هستم و به همین دلیل مشغولیت ذهنی ام باید فقط روی داخل زمین باشد و نه مسائل بیرونی. طبیعی است که شرایط آینده هر بازیکنی باید مورد توجه قرار بگیرد چون گذشت زمان می تواند تعیین کننده باشد ولی الان اولویت من فقط فوتبال و کسب نتیجه با پی اس جی است و نه تعیین تکلیف آینده.»

امباپه در مورد اهدافش در سال ۲۰۲۲ گفت:« کسب اولین لیگ قهرمانان تاریخ پی اس جی باورنکردنی خواهد بود ولی فتح دوباره جام جهانی با فرانسه هم می تواند اتفاقی بی همتا باشد. بهتر است بین این دو مجبور به انتخاب نباشم.»

  سیاست تمدید قراردادها در اینتر: تمدید یک ساله با بالای 30 ساله‌ها

بازی کنار لئو مسی و نیمار:« طبیعی است که سطح انتظارات از پی اس جی بالاتر رفته باشد. همه از پی اس جی انتظار کارهایی فوق العاده دارند و با داشتن چنین بازیکنانی، این یک انتظار اغراق آمیز نیست ولی خوب، باید مصدومیت اخیر نیمار و نیز زمانی که مسی برای وفق دادن خود با شرایط پی اس جی نیاز دارد را نیز لحاظ کرد. بازی کنار مسی و نیمار موهبتی است که نصیبم شده و از این حیث خوش شانسم. معتقدم باهم می توانیم امسال کارهای بزرگی انجام دهیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان