• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • PlanB حرکت صعودی برای بیت‌کوین (BTC) را پیش بینی می‌کند

PlanB حرکت صعودی برای بیت‌کوین (BTC) را پیش بینی می‌کند

پیام جوان: به گزارش اقتصاد آنلاین، PlanB معتقد است، مدل اصلی ۵۵ هزار دلاری S2F صحیح بوده و افزایش ۱۴ برابری پیش بینی شده به ۵۵ هزار دلار بیشتر از خطای پیش بینی ۲ برابری ۱۰۰ هزار دلاری است. علاوه بر این، هر دو مدل پس از هاوینگ سال ۲۰۲۴ به ۵۰۰ هزار دلار اشاره می‌کنند.

PlanB حرکت صعودی برای بیت‌کوین (BTC) را پیش بینی می‌کند

به نظر می رسد قیمت بیت‌کوین با ورود به منطقه خرید، از محدوده ۲۸ تا ۳۰ هزار دلار فراتر می‌رود. طبق مدل ۵۵ هزار دلاری S2F، قیمت بیت‌کوین به شدت اصلاح شده است و می‌تواند به شدت افزایش یابد. علاوه بر این، همانطور که قبلاً گزارش شد، به نظر می‌رسد قیمت BTC احتمالاً به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

در این راستا PlanB می‌گوید؛ “حتی اگر مدل اصلی ۵۵ هزار دلاری صحیح و نسخه بعدی ۱۰۰ هزار دلار اشتباه بود، تفاوت «فقط» ۲ برابر است. به یاد داشته باشید که مدل S2F در مارس ۲۰۱۹ ایجاد شد، زمانی که بیت‌کوین زیر ۴ هزار دلار بود. افزایش ۱۴ برابری (۵۵/۴) به درستی پیش‌بینی شده توسط IMO بیشتر از خطای پیش‌بینی ۲ برابری (۱۰۰/۵۵) ارزش دارد”.

همچنین به نظر می‌رسد، قیمت بیت‌کوین در سطوح فعلی، مشابه با کاهش در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸/۱۹ است. این سقوط به دنبال افزایش قیمت بیت‎کوین (BTC) بود. قیمت بیت‌کوین به زیر میانگین متحرک سقوط کرده و خطوط قیمت بیت‌کوین را محقق کرده است. بنابراین، بازگشت به بالای ۳۰۰۰۰ دلار، حرکت صعودی بعدی را نشان می‌دهد.

قیمت بیت‌کوین (BTC) در حال حاضر، با حجم زیادی در حال حرکت است، زیرا قیمت آن در چند ساعت گذشته به ۳۰۸۹۳ دلار رسیده است. اگر این روند ادامه یابد، قیمت بیت‌کوین از سطوح مقاومت چندگانه خواهد شکست. در واقع حرکت بالای ۳۲۰۰۰ دلار یک رالی قوی به همراه خواهد داشت.

  دلار در مرز ۳۰ هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان