• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تمایل آنتونیو رودیگر، مدافع چلسی برای بازی با دستمزدی پایین‌تر برای رئال

تمایل آنتونیو رودیگر، مدافع چلسی برای بازی با دستمزدی پایین‌تر برای رئال

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، قرارداد آنتونیو رودیگر با چلسی در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این مدافع حالا در شش ماه پایانی قراردادش می‌تواند با هر باشگاهی خارج از لیگ برتر مذاکره کرده و حتی پیش قرارداد امضا کند.

پیش از این تلاش‌هایی از سوی مدیران چلسی برای تمدید قرارداد این بازیکن صورت گرفته بود اما او پیشنهاد تمدید با دستمزد ۱۴۰ هزار پوند در هفته را رد کرده است.

وکلای این مدافع آلمانی پیش از این مذاکراتی را برای بررسی شرایط پیشنهادات مطرح شده برای این بازیکن انجام داده بودند و گفته می‌شد باشگاه‌هایی چون بایرن مونیخ، پی اس جی، یوونتوس و رئال مادرید گزینه‌های اصلی به حساب می‌آیند.

هفته پیش رسانه های انگلیسی ادعا کردند که رئال از رقابت برای جذب رودیگر دست کشیده چرا که حاضر به پرداخت دستمزد ۲۰۰ هزار یورویی در هفته به او نیست. امروز نشریه آلمانی بیلد نوشت که اولین پیشنهاد رسمی به رودیگر از جانب پی اس جی بوده و لئوناردو مدیر ورزشی پاریسی ها در ملاقات با ایجنت بازیکن، قراردادی با دستمزد ۷ میلیون یورو خالص در سال را پیشنهاد داده ولی رودیگر آن را رد کرده و گفته است که با دستمزدی پایین تر برای رئال بازی می کند ولی به پی اس جی نمی رود.

رودیگر بسیار مشتاق پیوستن به رئال است و با داوید آلابا و تونی کروس نیز در مورد باشگاه مادریدی صحبت هایی داشته و در مورد فضای حاکم بر این تیم پرس و جو کرده است. رودیگر هنوز تصمیمی برای آینده اش نگرفته ولی مشخصا راهی پی اس جی نخواهد شد.

  چلسی با ارائه نمایشی عالی ۶-۱ میدلزبرو را شکست داد و به فینال جام اتحادیه صعود کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان