• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پایان فصل برای بن چیلول، مدافع ۲۵ ساله چلسی

پایان فصل برای بن چیلول، مدافع ۲۵ ساله چلسی

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، در اواخر دیدار چلسی مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان و در شهر لندن بود که بن چیلول، مدافع انگلیسی دچار مصدومیت شدیدی شده و لنگان لنگان زمین را ترک کرد. در ابتدا به نظر می رسید این بازیکن با طی روند درمان زیر نظر گروه پزشکی در اواخر فصل قادر به بازگشت به میادین باشد، اما نظر این بازیکن تغییر کرده و تصمیم جدید بن چیلول به منزله از دست دادن فصل جاری خواهد بود.

بن چیلول ابتدا قصد داشت با طی جلسات فیزیوتراپی خود را درمان کرده و تن به جراحی ندهد، اما به نظر می رسد این کار برای او شدنی نیست و چاره ای جز جراحی وجود ندارد. بدین ترتیب فصل برای بن چیلول به اتمام می رسد و او از ابتدای فصل آتی دوباره قادر به حضور در ترکیب چلسی خواهد بود.

آبی های لندن در حال حاضر فقط مارکوس آلونسو را به عنوان یک مدافع چپ تخصصی در اختیار دارند و در این مدت سائول نیگز، کالوم هادسون اودوی و کریستین پولیشیچ همگی در غیاب چیلول در این پست بازی کرده اند. امرسون پالمیری، بازیکن قرضی لیون و یان ماتسن، مدافع کاونتری سیتی دو نامزد احتمالی برای انتقال به چلسی به عنوان جانشین بن چیلول در فصل زمستان هستند و به احتمال زیاد این تیم حداقل یک بازیکن جدید در این پست در ماه ژانویه جذب خواهد کرد.

  جان تری به عنوان مشاور فنی باشگاه الشباب عربستان انتخاب شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان