• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • کونته: این سخت ترین تصمیم زندگی ام بود

کونته: این سخت ترین تصمیم زندگی ام بود

اختلاف دو رقمی با تیم هایی چون میلان و یوونتوس باعث شده اینتر بعد از یک دهه در استانه فتح اسکودتو قرار بگیرد. این تیم فردا به مصاف کالیاری خواهد رفت و آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر تاکید کرد بازیکنان نراتزوری تمام تمرکز خودشان را روی رسیدن به هدف شان تا پایان فصل قرار خواهند داد.

آنتونیو کونته گفت: “وقتی به تیم کالیاری نگاه می کنیم دشوار است بپذیریم آنها در اینجای جدول هستند. می دانیم که بازی دشواری پیش روی اینتر خواهد بود، زیرا کالیاری فصل را با اهداف بسیار متفاوتی آغاز کرده و تیمی رقابت جو در اختیار دارند.

با توجه به اینکه طی ۹ سال گذشته فقط یک باشگاه در ایتالیا قهرمان شده، ما برای تغییر این روند به عملکردی استثنایی نیاز داشتیم. تمرکز ما روی ادامه فصل خواهد بود و هر کسی درباره عملکرد اینتر صحبت می کند باید این موضوع را نیز مدنظر قرار بدهد.

تاکنون هدفی به جز بازگرداندن اعتبار به اینتر نداشته ایم و این هدف به این معنی بود که حالا که در ایتالیا و اروپا به عنوان مدعی دیده می شویم. فراموش نکنید رسیدن به فینال لیگ اروپا در فصل گذشته بهترین عملکرد یک باشگاه ایتالیایی در قاره طی چند سال گذشته بوده است.

مرحله آخر باقی مانده و ما هنوز موفق نشده ایم. در گذشته نیز گفتم که حضور در اینتر سخت ترین تصمیمی بود که تا به حال گرفته ام، اما من کسی نیستم که به دنبال راحت طلبی باشم و دوست دارم خودم را به چالش بکشم. من فکر می کنم اینتر دشوارترین چالش بود. من چیزهای زیادی برای از دست دادن داشته و دارم، اما انسانی سرسخت هستم و برای رسیدن به اهدافم خیلی تلاش می کنم.”

  رییس باشگاه بارسلونا: رئال مادرید در حال اعمال فشار روی پرونده نگریراست

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان