• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • راهنمای سفر از مردم می خواهد که برای سفر به تاهو در سال ۲۰۲۳ تجدید نظر کنند

راهنمای سفر از مردم می خواهد که برای سفر به تاهو در سال ۲۰۲۳ تجدید نظر کنند

پیام جوان: به گفته‌ی یک راهنمای گردشگری سرشناس، اگر برنامه ای دارید تا در سال آینده از Lake Tahoe دیدن کنید، بهتر است تا درباره تصمیم خود تجدید نظر کنید!

به گزارش ان بی سی بی اریا، این مقصد گردشگری محبوب که واقع در مرز ایالت کالیفرنیا و نوادا قرار دارد،‌ در لیستی منتشر شده توسط Fodor تحت عنوان “No List for 2023” قرار گرفته است. این لیست شامل ۱۰ تا از مقصد هایی در سرتاسر دنیا است که مردم قبل از رفتن به آنها، باید در آینده ای نزدیک یک تجدید نظر بکنند.

این شرکت پیشنهاد میکند که مسافران از مراجعه به این مقاصد ذکر شده در لیست خودداری کنند زیرا این مقاصد به بازدیدکنندگان زیادی که بر محیط زیست تاثیر منفی میگذارند، گرفتار شده است.

Lake Tahoe نیز در این لیست قید شده است. دلیل این اتفاق،‌ نقل مکان افرادی بود که در طول همه گیری کوید به این مکان مراجعه کردند. افزایش جمعیت موجب بیش تر شدن ترافیک و آلودگی شده است. این اتفاق بر شفافیت معروف دریاچه تاثیر منفی گذاشته است.

ااین مدل دریاچه ها (alpine lake ها) حداقل در ارتفاع ۳ هزار متری از سطح دریا قرار دارند و معمولا به خاطر آب سردترشان از باقی دریاچه ها که در ارتفاع پایین تری قرار گرفته‌اند،‌ شفاف‌تر هستند. آب سرد موجب رشد نکردن جلبک و خزه درون آب‌ها می‌شود که همین امر موجب می‌شود این دریاچه‌ها آب ابی رنگ و شفاف تری داشته باشند.

پس برای حفظ Lake Tahoe شاهد بهتر باشد از الان به فکر مقصد جديدی برای سال آینده باشید!

  مظنون تیراندازی در خلیج هاف مون به دادگاه می رود

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان