• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • معاملات دلار در روز شنبه ۲۷ فروردین در کانال ۲۷ هزار تومان

معاملات دلار در روز شنبه ۲۷ فروردین در کانال ۲۷ هزار تومان

پیام جوان: به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت دلار که هفته پرتلاطمی را پشت سر گذاشت و با کاهش قیمت به نیمه کانال ۲۷هزارتومان بازگشت و معاملات روز ۵شنبه را با قیمت ٢٧ هزار و ۴٨٠ تومان به پایان برد، صبح اولین روز معاملاتی هفته را با اندکی افزایش‌ با نرخ ٢٧ هزار و ۵۵٠ تومان آغار کرد و تا لحظه نگارش این گزارش نیز با همین قیمت معامله می‌شود.

کانون صرافان نیز دلار را ٢۵ هزار و ٢٠٧ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۵٠٩ تومان برای فروش قیمت‌گذاری کرده است. این کانون در پنجشنبه هفته گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۵۵ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ٣۵٧ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز اندکی افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ١٩۵ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۵٧٢ تومان برای فروش قیمت خورده است. روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٧٠ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۴١٩ تومان برای فروش قیمت خورده بود که اندکی افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ٣١٨ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۶۶ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ١٠٨ تومان برای فروش و ٢۴ هزار و ٨۵٨ تومان برای خرید قیمت خورده بود که با اندکی کاهش قیمت را نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ٣٨١ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ٩٩ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته معادل ۲۸ هزار و ١٩٠ برای فروش و ٢٧ هزار و ٩٠٩ برای خرید کاهش قیمتی در حدود ٢٠٠ تومان را نشان می‌دهد.

  نرخ دلار و یورو در بازار ۱۴ دی ماه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان