• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مکس آلگری، مربی یوونتوس: پس از شکست برابر پی اس جی باید تحت هر شرایطی برابر سالرنیتانا پیروز شویم
یوونتوس

مکس آلگری، مربی یوونتوس: پس از شکست برابر پی اس جی باید تحت هر شرایطی برابر سالرنیتانا پیروز شویم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، یوونتوس پس از پنج هفته از سری آ با کسب ۹ امتیاز در رده هفتم قرار دارد. یووه در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان نیز بازی را ۲-۱ به پی اس جی باخت و در چنین شرایطی فردا شب میزبان سالرنیتانا خواهد بود. میهمان در رده دهم قرار دارد.

مکس آلگری، مربی یوونتوس، در نشست خبری این بازی گفت:« سالرنیتانا تیمی خوب و سازمان‌یافته است. آنها بازیکنانی خوش‌تکنیک دارند و از لحاظ بدنی نیز شرایط‌شان خوب است. طبیعی است که پس از شکست از پی اس جی شرایط روحی تیم خوب نباشد ولی از اینکه توانستیم پس از دریافت دو گل، واکنش خوبی نشان دهیم، راضی هستم. نیمه دوم خوب بازی کردیم و یک گل هم زدیم. قطعا دوست نداریم ببازیم یا متوقف شویم و یوونتوس باید در همه بازی ها پیروز شود ولی برابر پی اس جی نشانه‌های امیدوارکننده‌ای در تیم دیدم.»

آلگری در ادامه گفت:« پیروزی در بازی فردا بسیار مهم است. بعد از این بازی باید برابر بنفیکا قرار بگیریم و باید با روحیه به این بازی برسیم. فردا تحت هر شرایطی باید پیروز شویم و به بازی زیبا فکر نمی کنم. البته معتقدم نباید به یک گل قانع باشیم و یوونتوس باید از لحاظ ذهنی به شرایطی برسد که در همه بازی ها به دنبال زدن گل های بیشتر باشد.»

آلگری در مورد مصدومان یوونتوس گفت:« لوکاتلی در شرایط بازی نیست ولی لئاندرو پارِدِس بازی خواهد کرد. آنخل دی‌ماریا شاید چهارشنبه برابر بنفیکا به میدان برود. در مورد فدریکو کیه‌زا هم امیدوارم که قبل از جام جهانی به شرایط بازی برسد ولی او قطعا در نیم فصل دوم با ما خواهد بود.»

  تیم ایران به صدر جدول رقابت‌های شطرنج دانشجویان آسیا صعود کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان