ریزش قیمت سکه و طلا

پیام جوان: به گزارش اقتصاد نیوز، قیمت اونس طلا که تا پله اول کانال ۱۸۰۰ دلار عقب نشینی کرده بود ظهر امروز تقریبا ۱۲ دلار رشد کرد و به قیمت ۱۸۲۰ دلار معامله شد.

در بازار داخلی ایران هم در ساعات ابتدای معاملات امروز قیمت سکه و قیمت طلا همزمان با نرخ دلار ریزش کردند. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز در محدوده ۱ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۴۰۰ تومان نرخ گذای شد که در مقایسه با دیروز ۴۰ هزار و ۳۰۰ تومان کاهش پیدا کرده بود. قیمت فلز یاد شده در نیمه روز به ۱میلیون و ۴۴۰ هزار و ۸۰۰ تومان رسید که با قیمت روز گذشته ۳۳ هزارو ۹۰۰ تومان اختلاف دارد .

قیمت سکه هم امروز نزدیک به ۶۰۰ هزار تومان ریزش کرد . قیمت هر قطعه سکه تمام ظهر امروز در محدوده ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

از نظر معامله گران محدوده یاده شده برای سکه بازان از اهمیت بسزایی برخوردار است و در صورت از دست داد مرز یاد شده احتمال برگشت سکه به کانال ۱۴ میلیون تومان هم وجود خواهد داشت.

ارزش ذاتی سکه با قیمت یاد شده ۱۳ میلیون و ۷۸۳هزار تومان بود. فاصله ارزش ذاتی سکه با قیمت نقدی آن در بازار بیش از ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود و حباب سکه بالای ۱۰ درصد قرار دارد.

  وضعیت بازار سکه در روز دوشنبه سوم مهر

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان