• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • شروع حرکت دلار برای ورود به کانال ۲۷ هزار تومان

شروع حرکت دلار برای ورود به کانال ۲۷ هزار تومان

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار آمریکا روز گذشته از مرز ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان عبور کرد. با عبور قیمت دلار از این مرز انتظارات افزایشی در بازار تحریک شد. قیمت دلار در روز گذشته حرکت خود به سمت مرز ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان را شروع کرد، اما در عبور از آن ناکام ماند.

عصر روز گذشته قیمت دلار روی ۲۶ هزار و ۷۰ تومان قرار داشت. تحلیل‌گران معتقد بودند عبور قیمت دلار از مرز ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان در روز جاری و پایداری آن تنها به مدت یک ساعت بالای این سطح انتظارات افزایشی در بازار را به صورت جدی‌تر تحریک می‌کند و در آن صورت حرکت دلار به سمت مرز ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان محتمل است.

دلار حرکت خود برای ورود به کانال ۲۷ هزار تومان را آغاز کرد؟

قیمت دلار آمریکا در شروع معاملات امروز ۲۶ هزار و ۴۷۰ تومان بود. قیمت دلار در شروع کار از مرز ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان عبور کرد. قیمت دلار تا پایان معاملات نیمه اول روز بالای این سطح مقاومت کرد. قیمت دلار در پایان معاملات نیمه اول روز روی ۲۶ هزار و ۴۷۰ تومان قرار داشت. حال باید دید آیا سناریوی تحلیل‌گران مبنی بر حرکت دلار به سمت مرز ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان محقق خواهد شد یا خیر.

همراهی دلار با درهم

محرک دیگری که تحلیل‌گران برای افزایش قیمت دلار عنوان می‌کردند، قیمت درهم بود. به اعتقاد آن‌ها در صورتی که نرخ درهم امروز بالای مرز ۷ هزار و ۲۰۰ تومان مقاومت می‌کرد، تمایل فعالان بازار برای خرید دلار همچنان بالا می‌ماند و به نوعی زمینه رشد بیشتر قیمت دلار فراهم می‌شد.

  پیش بینی قیمت دلار در بازار روز سه شنبه ۱۹ دی ماه

قیمت دلار در شروع معاملات امروز ۷ هزار و ۲۷۵ تومان بود، درهم در طول معاملات نیمه اول روز بالای سطح ۷ هزار و ۲۰۰ تومان باقی ماند، در نتیجه درهم امارات نیز امروز یک نیروی افزایشی برای قیمت دلار بود.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان