• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تعجب یک رسانه پرتغالی از عملکرد مهدی طارمی در دیدار تیم‌های پورتو و ریوآوه

تعجب یک رسانه پرتغالی از عملکرد مهدی طارمی در دیدار تیم‌های پورتو و ریوآوه

پیام جوان: به گزارش مهر، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در چارچوب هفته چهارم لیگ پرتغال به مصاف ریوآوه رفت و در این مسابقه خارج از خانه، شکست ۳ بر ۱ را تجربه کرد. این نخستین باخت این فصل پورتو بود که با حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم رقم خورد.

طارمی بعد از پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی و بدون انجام تمرین رسمی با تیم پورتو، در این مسابقه از ابتدا در ترکیب تیمش بود اما نتوانست مانع باخت پورتو بشود. طارمی حتی در دقیقه ۶۲ و زمانی که ریوآوه با نتیجه ۳ بر صفر پیش بود، موقعیت پنالتی پورتو را از دست داد و توپ را به تیرک دروازه حریف زد.

سایت noticiasaominuto در بخش ناامیدکننده های مسابقه، نام مهدی طارمی را ذکر و از عملکرد مهاجم ایرانی پورتو اظهار تعجب کرد.

این رسانه نوشت: «طارمی در تمام سطوح پایین تر از حد انتظار بود و با پنالتی که هدر داد، در نهایت مانع رویای اژدها برای رسیدن به یک نتیجه دیگر شد.»

در ادامه آمده است: «علاوه بر این، مهاجم ایرانی چندین دوئل هوایی را باخت و به ندرت خطری برای بخش دفاعی حریف ایجاد کرد که خود جای تعجب دارد.»

علاوه بر این، سایت «گل پوینت» پرتغال در پایان این بازی، مهدی طارمی را به عنوان ضعیف‌ترین بازیکن مسابقه انتخاب کرد. مهاجم ایران از سوی این سایت آماری، نمره ۳.۷ را گرفت و در قعر جدول امتیازبندی بازیکنان این مسابقه قرار گرفت.

  کریم انصاریفرد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر در رادار باشگاه اومونیا قبرس

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان