• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • علی کلانتری: بابت نحوه جدایی اسکوچیچ از تیم ملی متاسفم

علی کلانتری: بابت نحوه جدایی اسکوچیچ از تیم ملی متاسفم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، علی کلانتری، مربی سابق فجرسپاسی در خصوص شرایط لیگ یک، لیگ برتر و همچنین تغییرات در تیم ملی صحبت کرده است. وی اعتقاد دارد اسکوچیچ در بدترین شرایط تیم ملی را قبول کرد و در نهایت رفتار خوبی در قبال او انجام نشد‌‌.
این گفت و گو را در زیر بخوانید:

تیم ها باید گردن کلفت وارد مسابقات شوند
من لیگ یک را دنبال می کنم. وقتی تیم ها پی بردند دو تیم که همیشه موی دماغ تیم‌ها می شوند یعنی ملوان و مس کرمان از لیگ آزادگان رفتند کمی فضا برایشان باز شده نمونه اش چند تیمی که بالای جدول هستند. این موضوع باعث شد چند تیم سرمایه‌گذاری خیلی خوب انجام بدهند. بعد از چندین سال که مس کرمان و ملوان سرمایه گذاری زیادی در لیگ یک کردند برخی تیم ها مثل پارس، خیبر و شمس آذر شروع به سرمایه گذاری کردند. به همین خاطر رقابت خیلی شدید شد. به نظر من تا روز آخر چندین تیم مثل سال گذشته مدعی صعود هستند که این موضوع کار را سخت کرده. بازی ها را نگاه کردم کیفیت چندانی ندارد شاید به خاطر این است که هفته سوم است این هم مرسوم شده که می گویند تیم ها جا نیفتاده اند این موضوع هم باید از لیگ برداشته شود و تیم ها از روز اول گردن کلفت و با تجربه با بازی های تدارکاتی وارد مسابقات شوند.

هزینه تیم ها سرسام آور است
در لیگ برتر وحشتناک هزینه شده است. تیم های که نمی توانند هزینه کنند این وسط له می شوند. حضور مربیان و بازیکنان خارجی نسبت به فصل قبل خیلی بیشتر است. نوع هزینه ای که تیم ها کردند سرسام آور است و نوید این را می دهد که لیگ برتر از سال قبل کیفیت بهتری داشته باشد. یک عده از لیگ ایران ایراد می گیرند ولی چند بازی را دیدم کیفیت خوبی داشت. جنگندگی تیم ها نسبت به هم بیشتر و سرعت و تاکتیک پذیری کنار یکدیگر انجام شده است. فکر می کنم تا سه هفته آینده شرایط خیلی بهتر شود.

  رونمایی شهداب یزد از بازیکنان خارجی خود

شرایط دو تیم تازه صعود کرده
از بین تیم های که دیدم سپاهان شکل بهتری نسبت به تیم های دیگر داشت. نتایجی که مس کرمان گرفت خیلی جالب بود و سورپرایز شدم ولی جا دارد باز هم تقویت شود. باید به بازی خوب ملوان هم اشاره کنم. ملوان هم باید بازیکنان خارجی خوبی جذب کند و به آینده امیدوار باشد.

هیچ ارتباطی با اسکو نداشتم اما …
واقعا برای رفتن مظلومانه اسکوچیچ متاسفم. من ارتباطی با ایشان نداشتم تنها نظر خودم است ولی زمانی که آقای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شد خیلی به او خرده گرفتند چون رزومه ای نداشت تا بتواند در تیم ملی ایران سرمربیگری کند. در آن شرایط با انگیزه آمد. با آن وضعیتی که تیم ملی داشت از بین هزار نفر یک نفر هم نمی گفت که تیم ملی به جام جهانی صعود می کند.‌ اسکوچیچ با صبوری و مظلومیت کار خودش را انجام داد. به خاطر برخی قضایا به او فشار آوردند برخی هم ناراحت شدند که چرا تیم با او بالا رفت. اگر می خواستند اسکوچیچ را بردارند همان روزی که تیم به جام جهانی رفت این کار را می کردند. با حضور آقای اسکوچیچ فوتبال ایرانی دوباره ظهور کرد. فرهنگ فوتبال ایرانی تهاجمی است، ایشان هم این کار را انجام داد و موفق هم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان