• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ارائه خدمات خاص برای پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره بارسلونا: هتل ۵ ستاره و روان درمانی

ارائه خدمات خاص برای پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره بارسلونا: هتل ۵ ستاره و روان درمانی

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، رسانه‌های اسپانیایی روز گذشته خبر دادند که اوبامیانگ و خانواده‌اش از سوی چند سارق مسلح هدف حمله و ضرب و شتم قرار گرفته‌اند و وسایل‌شان نیز به سرقت رفته است.

این اتفاق در حالی رخ داد که فرزندان این بازیکن نیز در منزل حضور داشتند و او برابر چشمان آن‌ها و همسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
سارقان موفق شدند اوبامیانگ را مجبور کنند که در گاوصندوقی که در منزل داشت، باز کند و مقداری جواهر و زیورآلات و همچنین کمی پول نقد را از خانه این زوج به سرقت بردند.

در حالی‌که ضرباتی به این بازیکن وارد شده بود، او و همسرش تصمیم گرفتند برای این که فرزندان‌شان بیشتر از این وحشت‌زده نشوند از مراجعه به بیمارستان خودداری کنند و حالا روزنامه محلی ARA خبر داده است که این بازیکن به هتل لوکس پرنسس سوفیا در بارسلونا نقل مکان کرده و در حال دریافت خدمات ویژه روان درمانی است.

گفته می‌شود قرار است همسر و فرزندان این زوج که یازده و شش ساله هستند هم تحت نظر روانشناس قرار بگیرند تا ضربه روحی و روانی ناشی از این اتفاقات به صورت کامل از بین برود.

مدیران بارسلونا به بازیکنان این باشگاه توصیه کرده‌اند که برای حفاظت از منازل شخصی و اموال‌شان، نیروهای حفاظتی شخصی را به خدمت بگیرند.

  پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره سابق بارسلونا، با گلزنی برای مارسی مقابل شاختاردونتسک، به بهترین گلزن تاریخ مسابقات لیگ اروپا تبدیل شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان