• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • چلسی، جدی‌ترین مشتری کاپیتان یونایتد

چلسی، جدی‌ترین مشتری کاپیتان یونایتد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، به نظر می رسد هری مگوایر کاپیتان انگلیسی و باتجربه منچستریونایتد مورد غضب اریک تن هاخ قرار گرفته و این بازیکن به زودی قصد دارد در مورد آینده خود تجدید نظر کند. در آستانه برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در فصل زمستان امسال، هری مگوایر به فکر جدایی از منچستریونایتد افتاده و بر اساس ادعای شبکه یورو اسپورت، ممکن است به زودی درخواست جدایی خود را به مدیران باشگاه ارائه کند.

بعد از دو شکست متوالی و عملکرد ضعیف خط دفاعی یونایتد در هفته های ابتدایی این فصل لیگ برتر، تن هاخ برای دیدار حساس مقابل لیورپول تصمیم به استفاده از رافائل واران و لیساندرو مارتینز گرفت و این تغییرات به خوبی برای او جواب داد. شیاطین سرخ که در دو هفته ابتدایی شش بار دروازه خود را باز شده دیده بودند، در این دیدار نمایش مستحکمی داشته و فقط یک بار در مقابل محمد صلاح مغلوب شدند. با توجه به برتری روحیه بخش یونایتد برابر لیورپول، بعید است ترکیب خط دفاعی این تیم در هفته های آتی نیز تغییر کند.

به نظر می رسد حتی پیش از شروع فصل نیز اریک تن هاخ، سرمربی جدید تیم یونایتد، به کاپیتان این تیم هشدار داده بود که در صورت عدم درخشش در زمین، امکان نیمکت نشینی‌اش وجود دارد و جایگاه او در ترکیب اصلی همیشگی نیست. حالا هری مگوایر اکنون نگران است که این اتفاق باعث شود او در ترکیب سه شیرها برای جام جهانی ۲۰۲۲ نیز جایی نداشته باشد. از چلسی به عنوان جدی ترین مشتری این مدافع ۲۹ ساله نام برده شده و احتمال انتقال قرضی مگوایر در روزهای پیش رو به استمفوردبریج وجود دارد.

  رابرت لواندوفسکی ‌برای پرهیز از تنش با بایرن، از بارسلونا خواست تا دو هفته دیگر پیشنهاد نهایی خود را ارائه دهد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان