• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مربی سپاهان: گل طارمی به چلسی لحظه الهام بخشی بود

مربی سپاهان: گل طارمی به چلسی لحظه الهام بخشی بود

«میگوئل تکسیرا» مربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با روزنامه «ابولا» درباره گلزنی مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو به چلسی اظهارنظر کرد.

به گزارش پیام جوان به نقل از مهر، تکسیرا گفت: هیچ چیز دیگری برای گفتن وجود ندارد. شبکه‌های اجتماعی پر است از فیلم گل مهدی طارمی. روزنامه و تلویزیون درباره گل طارمی صحبت می‌کنند. بدون شک -گلزنی مهدی به چلسی- لحظه بسیار الهام بخشی بود. او اولین بازیکن ایرانی بود که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی می‌کند.

وی ادامه داد: مردم ایران امیدوار بودند طارمی و «اولیویرا» در ترکیب اصلی حضور داشته باشند. از آنجا که آنها در بازی نخست با چلسی حضور نداشتند، می‌توانستند تقویت کننده‌های عالی برای این بازی باشند.

مربی پرتغالی سپاهان با اشاره به دوران حضور طارمی در پرسپولیس و لیگ ایران تاکید کرد: او یکی از بهترین مهاجمان ایران بود چون اغلب در پرسپولیس گلزنی می‌کرد اما آن زمان کاملاً ستاره نبود.

تکسیرا اظهار کرد: انتقال به پورتو و عملکرد در لیگ قهرمانان اروپا پوشش رسانه‌ای نسبت به طارمی را تغییر داد و او بیش از سردار آزمون مهاجم تیم زنیت ستاره است.

  ۷ شکست کشتی‌گیران ایرانی در مسابقات جهانی صربستان مقابل روسیه و آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان