• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پاسخ مثبت سجاد شهباززاده به پیشنهاد اولیه‌ی باشگاه پرسپولیس برای پیوستن به این تیم

پاسخ مثبت سجاد شهباززاده به پیشنهاد اولیه‌ی باشگاه پرسپولیس برای پیوستن به این تیم

پیام جوان: به گزارش مهر، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از اطلاع از پیشنهاد جدی باشگاه سپاهان به سانتا کلارا پرتغال مبنی بر انتقال قطعی شهریار مغانلو تصمیم به انتخاب جانشین برای مهاجم تیم خود گرفت.

از این رو سجاد شهباززاده را نخستین گزینه خود برای حضور در بین مهاجمان فصل آینده پرسپولیس به باشگاه معرفی کرد. جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز مذاکره با او را آغاز کرد تا آقای گل لیگ برتر بیستم را جذب کند.

شهباززاده که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه خود دارد ابتدا نسبت به خواسته پرسپولیس واکنش منفی نشان داد اما پس از گذشت چند روز با شروط باشگاه پرسپولیس موافقت کرد.

شهباززاده در حالی تصمیم به جدایی از سپاهان گرفته است که محرم نویدکیا با وجود جذب شهریار مغانلو همچنان روی ماندن این بازیکن اصرار دارد اما مهاجم گلزن زردپوشان فعلاً به تمدید با این تیم پاسخ منفی داده است.

شهباززاده تا دوشنبه قرار است تصمیم قطعی خود را برای عقد قرارداد یک‌ساله با پرسپولیس بگیرد. او که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد در صورت پیوستن به پرسپولیس می‌تواند بمب بزرگی در بازار نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ایران شود.

باید دید مهاجم سپاهان اصفهان سر تصمیم خود مبنی بر این جابجایی خواهد ماند یا اینکه بار دیگر مقصد خود را تغییر داده و مسیر متفاوتی را طی می‌کند.

  قوچان نژاد روی نیمکت مقابل تیم سابق

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان