• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • گاگو، هنوز گران‌ترین فروش تاریخ باشگاه بوکا جونیورز

گاگو، هنوز گران‌ترین فروش تاریخ باشگاه بوکا جونیورز

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، فرناندو گاگو سال ۲۰۰۴ در بوکا وارد سطح اول فوتبال شد و در ژانویه ۲۰۰۷ با قراردادی به ارزش ۲۷ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست؛ گاگو هنوز گران‌ترین فروش تاریخ باشگاه بوکا جونیورز محسوب می شود.

او چهار سال و نیم در رئال بود و در این مقطع یک فصل قرضی هم برای رم بازی کرد(۱۲-۲۰۱۱). گاگو در تابستان ۲۰۱۲ با قراردادی چهار ساله به والنسیا پیوست اما پس از ۶ ماه به ولزسارسفیلد قرض داده شد. سرانجام او در سال ۲۰۱۳ به بوکاجونیورز بازگشت و تا ۲۰۱۹ نیز برای این باشگاه بازی کرد اما به دلیل مصدومیت های زیاد، قراردادش فسخ شد و به ولزسارسفیلد پیوست. او سرانجام در این باشگاه از فوتبال خداحافظی کرد. گاگو با رئال دو قهرمانی لالیگا را جشن گرفت و با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ تا فینال هم پیش رفت. او برای جام جهانی ۲۰۱۸ نیز دعوت شده بود ولی مصدومیت باعث شد تا این رقابت ها را از دست بدهد.

گاگو که اکنون مربی راسینگ کلاب است، در مورد تفاوت سطح فوتبال آرژانتین و اروپا گفت:« وقتی برای بوکا بازی می کردم، شاید در هفته دو روز به طور جدی به فوتبال فکر می کردم ولی در رئال همه چیز عوض شد. من تمام خانواده ام را به مادرید برده بودم و هیچ تصوری از فوتبال اروپا نداشتم.»

گاگو ادامه داد:« در رئال نوع نگاهم به فوتبال عوض شد. حالا دیگر متوجه شده بودم که باید هر روز روی فوتبال تمرکز کنم. ۶ ماه پس از پیوستن به رئال، قهرمان لالیگا شدیم و آنقدر فشارها زیاد بود که می خواستم از رئال بروم. خوشبختانه توانستم با فشارها کنار بیایم و خودم را با رئال وفق دادم.»

  الناز رکابی، در فهرست ۱۰۰ زن الهام بخش و تاثیرگذار جهان در سال ۲۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان