• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • جوردی آلبا: هیچ علاقه‌ای به جدایی از بارسا ندارم

جوردی آلبا: هیچ علاقه‌ای به جدایی از بارسا ندارم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، حضور الخاندرو بالده در ترکیب اصلی بارسلونا در دیدار یکشنبه گذشته مقابل وایادولید و نیمکت‌نشینی جوردی آلبا این سوال را مطرح کرده بود که آیا دوران این مدافع اسپانیایی در ترکیب ثابت بارسا به پایان رسیده است؟

اصرار بارسا به جذب مارکوس آلونسو و حفظ الخاندرو بالده نیز مزید بر علت شد تا شایعات جدایی جوردی آلبا بیش از پیش به گوش برسد. شب گذشته رسانه های اسپانیایی خبر از توافق دو باشگاه بارسلونا و اینتر برای انتقال آلبا دادند اما جالب اینکه خود بازیکن از این قضیه بی اطلاع بود. در واقع پس از توافق دو باشگاه بود که خبر به آلبا رسید و او بلافاصله واکنش منفی نشان داد. شب گذشته خبرنگار ال‌چیرینگیتو ادعا کرد که آلبا به شدت از رفتار باشگاه بارسلونا عصبانی است با این وجود قصد جدایی ندارد و به مدیران باشگاه گفته است که تحت هیچ شرایطی به اینتر نخواهد رفت.

ساعتی پیش نشریه اسپورت هم نوشت که پس از پاسخ منفی آلبا، بارسلونا به اینتر اطلاع داده است که این انتقال ممکن نیست و آلبا تمایلی به جدایی ندارد. مدافع چپ ۳۳ ساله بارسا که یکی از کاپیتان های تیم است، دستمزد بالایی دریافت می کند و حاضر به کاهش دستمزد خود نشده است. درخشش بالده و انتقال قریب‌الوقوع مارکوس آلونسو نیز باعث شده بود تا بارسلونا علاقه‌مند به فروش آلبا شود ولی در نهایت مخالفت بازیکن همه چیز را منتفی کرد.

  سارا بهمن‌یار در رشته کاراته، با شکست برابر رقیب بلغارستانی از صعود به نیمه نهایی بازماند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان