• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • نتیجه بارسلونا – اتلتیکو قهرمان را تعیین نمی کند

نتیجه بارسلونا – اتلتیکو قهرمان را تعیین نمی کند

اتلتیکو مادرید تا هفته ها با حاشیه امنیتی خوب، صدرنشین لالیگا بود ولی چندین نتیجه بد متوالی باعث شد رئال و بارسا استفاده کرده و فاصله را به دو امتیاز کاهش دهند. در حالی که ۴ هفته تا پایان لالیگا باقیمانده، سرنوشت قهرمانی لالیگا مبهم تر از هر زمانی به نظر می رسد.

فردا در نوکمپ اتلتیکو میهمان بارسلوناست و در صورتی که نتواند این تیم را شکست دهد، ممکن است صدر را از دست بدهد. در واقع هر نتیجه ای غیر از برتری اتلتیکو بر بارسا اگر با پیروزی رئال بر سویا در روز یکشنبه همراه باشد، باعث واگذاری رتبه نخست جدول به کهکشانی ها خواهد شد.

انریکه سرزو رئیس اتلتیکو اما معتقد است نتیجه بازی فردا تعیین کننده نخواهد بود. او در این رابطه به کوپه گفت:« فکر نمی کنم بازی برابر بارسا تعیین کننده قهرمان لالیگا باشد چون همچنان سه بازی دیگر باقی خواهد ماند که هر کدام حساس و مثل یک فینال هستند. بله؛ ما امتیازات زیادی از دست دادیم ولی استرسی ندارم چون در هر صورت در طول یک فصل، هر تیم فراز و نشیب خود را دارد.»

سرزو ادامه داد:« بازی در نوکمپ خالی از تماشاگر یک امتیاز است؟ طبعا چنین خواهد بود چون حضور هواداران همیشه تاثیر مثبت برای تیم میزبان دارد. در هر صورت چه فردا تماشاگر در ورزشگاه حاضر می شد و چه الان که بازی بدون تماشاگر است، ما با یک هدف به میدان می رفتیم و آن کسب سه امتیاز است.»

  جواد نکونام، کاپیتان پیشین تیم ملی و سرمربی فولاد: مردم گوش شنوا می‌خواهند نه باتوم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان