• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مشخص شدن دلیل سفر آگوئرو به بارسلونا

مشخص شدن دلیل سفر آگوئرو به بارسلونا

سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی سیتی با پایان قراردادش به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا می پیوندد. این خبری جدید نیست و از هفته ها پیش مشخص شده است که او با سران بارسا به توافق نهایی رسیده و قراردادی دو ساله امضا خواهد کرد. دوست صمیمی لیونل مسی سابقه چند سال بازی برای اتلتیکو را دارد و به خوبی با فضای لالیگا آشناست.

آگوئرو از دیروز در بارسلونا حضور دارد و امروز در حال خروج از هتلش توسط عکاسان شکار شد اما بر خلاف تصورات، او برای تست های پزشکی بارسلونا در این شهر حضور ندارد. آگوئرو یک سال پیش توسط دکتر کوگات پزشک بارسلونا جراحی شد و امروز برای بررسی بیشتر وضعیت مصدومیت کهنه خود به کلینیک دکتر کوگات مراجعه کرد.

آگوئرو با بارسا بر سر همه مفاد قرارداد به توافق رسیده ولی خبری از رسمی شدن قرارداد او و بیانیه باشگاه کاتالان نخواهد بود چرا که ستاره آرژانتینی تا زمانی که لیونل مسی تصمیمش برای تمدید قرارداد را اعلام نکند، با بارسا امضا نخواهد کرد.

او همچنین امروز از یک خانه در منطقه گاراف نیز دیدن خواهد کرد تا در صورتی که نظرش مثبت باشد، پس از عقد قرارداد با بارسلونا، به آنجا نقل مکان کند. آگوئرو فردا به آرژانتین می رود تا به اردوی تیم ملی کشورش ملحق شود.

  آخرین وضعیت باشگاه استقلال برای حضور در فصل نقل و انتقالات فصل پیش روی فوتبال ایران

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان