• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اخراج سرپرست تیم دوچرخه سواری آلمان از المپیک، پس از اظهارات نژادپرستانه

اخراج سرپرست تیم دوچرخه سواری آلمان از المپیک، پس از اظهارات نژادپرستانه

پیام جوان: پاتریک ماستر، مدیر ورزشی فدراسیون دوچرخه‌سواری آلمان، روز گذشته و در جریان مسابقات تایم تریل جاده‌ای یک بار دیگر آن روی زشت ورزش را به نمایش گذاشت و از الفاظ نژادپرستانه در مورد چند تن از رقبای خود استفاده کرد.

ماجرا از این قرار بود که دوچرخه سوارانی از کشورهای الجزایر و اریتره که در این مسابقه رقبای آلمان بودند توسط پاتریک ماستر با لفظ “شتر سوار” مورد خطاب قرار گرفتند.

اما این اقدام ناشایست ماستر با واکنش آلمان ها روبرو بوده و آنها او را از حضور در ادامه مسابقات منع کرده اند. در بیانیه آلمان در این باره آمده است: “مدیریت تیم در رقابت های المپیک توکیو تصمیم گرفته که پاتریک ماستر دیگر نمی تواند به عنوان سرپرست مسابقات حضور داشته باشد و باید به آلمان بازگردد.”

البته این آلمانی بعد از اظهار نظر جنجالی خود بابت آن عذرخواهی کرد. همچنین معذرت خواهی او با استقبال کمیته ملی المپیک آلمان نیز روبرو شد اما آنها اعلام کردند که دیگر هیچ راهی برای حضور ماستر در ادامه مسابقات وجود ندارد زیرا اظهارات او باعث نفرت پراکنی و خشم در مسابقات شده است. همچنین فدراسیون جهانی دوچرخه سواری نیز اقدام این آلمانی را محکوم کرد.

  دفاع سرمربی تیم ملی ولز از گرت بیل در مقابل انتقادات شدید هواداران رئال و رسانه‌های اسپانیایی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان