• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • لقب جدید رسانه پرتغالی برای مهدی طارمی: ‌سلطان کارت قرمز

لقب جدید رسانه پرتغالی برای مهدی طارمی: ‌سلطان کارت قرمز

پیام جوان: به گزارش مهر، تیم فوتبال پورتو چهارشنبه شب در نخستین دیدار خود در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا میهمان اتلتیکو مادرید اسپانیا بود. این بازی تا دقایق پایانی با نتیجه تساوی بدون گل در جریان بود. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که از ابتدا در ترکیب تیمش بود، در دقیقه ۸۱ به دلیل تمارض، از سوی داور مسابقه دومین کارت زرد را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

بعد از این اخراج بود که اتفاقات اصلی بازی رقم خورد. اتلتیکو ابتدا در دقیقه ۱ +۹۰ گل اول را توسط هرموسو به ثمر رساند. پورتو در دقیقه ۶+۹۰ توسط اوریبه از روی نقطه پنالتی به این گل پاسخ داد اما گریزمان در ۱۱+۹۰ گل برتری اتلتیکو را به ثمر رساند تا یاران طارمی در نخستین بازی اروپایی خود باخت را تجربه کنند.

طارمی از زمان حضورش در پورتو چند بار دیگر هم کارت قرمز گرفته بود و حالا رسانه پرتغالی به بهانه اخراج او در دیدار با اتلتیکو، به او لقب سلطان کارت قرمز پورتو را داده است!

نشریه jn پرتغال در گزارشی به تمام کارتهای قرمز و اخراج‌های مهدی طارمی در پورتو اشاره کرد و نوشت: «از زمان انتقال طارمی از ریو آوه به پورتو، در ابتدای سال ۲۰۲۰/۲۱، هیچ بازیکن دیگری در این تیم به اندازه مهاجم ایرانی حکم اخراج دریافت نکرده است؛ چهار کارت قرمز در دو فصل گذشته و یک کارت زودهنگام در شروع لیگ قهرمانان اروپا.»

در ادامه این مطلب آمده است: «مهدی طارمی یکی از چهره‌های پورتو در بازی افتتاحیه لیگ قهرمانان اروپا بود، اما نه به بهترین دلایل. در دقیقه ۸۱ بازی مقابل اتلتیکو مادرید در پایتخت اسپانیا، این مهاجم برای گرفتن یک پنالتی اقدام کرد و در نهایت کارت زرد دوم و در نتیجه حکم اخراج را دید.»

  شش بازیکن هوراکان ملییا به اتهام تبانی و شرط‌بندی در بازی فصل گذشته برابر لوانته در کوپا دل ری دستگیر شدند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان