• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • دونی فن دبیک در آستانه انتقال به اورتون

دونی فن دبیک در آستانه انتقال به اورتون

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، دونی فن دبیک از زمان انتقال به منچستریونایتد نتوانسته بازی های زیادی در این تیم انجام دهد و یک نیمکت نشین محض بوده است؛ همچنین در فصل جاری نیز شرایط برای این بازیکن تغییر نکرده و اوله گنار سولسشر و پس از آن رالف رانگنیک علاقه ای به استفاده از ستاره هلندی در ترکیب تیم‌شان نشان ندادند.

البته سرمربی جدید منچستر یونایتد یعنی رالف رانگنیک اخیراً به حمایت از این بازیکن پرداخته و گفته بود: “تا آنجایی که من او را می‌شناسم، می‌دانم که ذهنیتی عالی دارد. در هر جلسه تمرین او به سختی کار می کند و یک بازیکن کاملاً متعلق به تیم است. من مطمئنم که در ادامه شانس بازی کردن پیدا خواهد کرد. هفته گذشته با او چندین مکالمه داشتم. البته که شرایط برایش دشوار است چرا که می‌خواهد برای تیم ملی هلند بازی کند و برای این کار باید در اینجا به میدان برود.”

اما این صحبت‌های رانگنیک نیز باعث نشد که فن دبیک راضی به ماندن شود و به نظر می‌رسد که باید جدایی این بازیکن از جمع شیاطین سرخ را طی روزهای آینده و تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی قطعی تلقی کرد. در همین راستا رسانه های مختلف گزارش داده اند که انتقال قرضی این هافبک هلندی به اورتون قطعی شده و به زودی حضور او در مرسی ساید رنگ و بوی رسمی به خود خواهد گرفت. فن‌دبیک احتمالاً در اورتون شاگرد فرانک لمپارد خواهد شد که گفته می‌شود او نیز به زودی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب می‌شود.

  کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به لغو مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان