• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • توافق با دورتموند؛ شکاری بزرگ برای منچستر

توافق با دورتموند؛ شکاری بزرگ برای منچستر

تقریباً در تمام طول تابستان ۲۰۲۰ بحث حضور ستاره انگلیسی دورتموند یعنی جیدون سانچو در منچستریونایتد وجود داشت. حتی در مقطعی گفته شد که تمام توافقات لازم برای حضور سانچو در اولدترافورد انجام شده اما نهایتا دو طرف بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدند تا این انتقال منتفی شود.

اکنون و با توجه به نزدیک شدن به پایان قرارداد ستاره انگلیسی با زنبور ها، شایعات درباره جدایی او نیز قوت پیدا کرده و اکثریت منابع انگلیسی ادعا می کنند که منچستریونایتد هنوز جیدون سانچو را هدف اول نقل و انتقالاتی خود تلقی می‌کند.

در همین رابطه روزنامه اسپورت ۱ آلمان اعلام کرد که دورتموند این بار پیشنهاد مالی یونایتد را برای جذب سانچو قبول کرده است و دو طرف به توافق اولیه دست پیدا کرده اند.

سانچو در فصلی که گذشت عملکرد خوبی داشت و هر دو گل دورتموند را در فینال جام حذفی برابر لایپزیش به ثمر رساند تا تیمش تنها جام قهرمانی خود را به دست آورد.

این روزنامه در ادامه نوشت:« سرمربی یونایتد اوله گنار سولسشر به جای جذب هری کین از سران باشگاه یونایتد خواسته است که در تابستان سال جاری سانچو را جذب کنند و برای سال بعد هم ارلینگ هالند را به تیم بیاورند.»

باشگاه دورتموند اصرار دارد که هالند را برای فصل بعد نگه دارد. رقم فسخ قرارداد این بازیکن در سال ۲۰۲۲ تنها ۷۵ میلیون یورو است اما در سال جاری این رقم ۱۸۰ میلیون یورو است و بعید است که باشگاهی حاضر باشد در تابستان سال جاری این رقم را پرداخت کند.

  ۲ میلیارد برای سه بازی؛ پاداش ویژه پرسپولیس تا قهرمانی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان