• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • گزارشی از روز هشتم کاروان ایران در المپیک توکیو

گزارشی از روز هشتم کاروان ایران در المپیک توکیو

پیام جوان: بعد از گذشت ۸ روز همچنان کاروان ایران به همان تک مدال طلای جواد فروغی در روز دوم المپیک توکیو دل بسته و دیگر نمایندگانی که در توکیو به مصاف رقبایشان رفته اند، نتوانستند به مدال دست پیدا کنند.

در روز هشتمی که نمایندگان ایران در رشته های مختلف در المپیک توکیو به رقابت پرداختند، فرزانه فصیحی در دوی ۱۰۰ متر زنان و احسان حدادی در پرتاب دیسک به مصاف رقبای خود رفتند.

پرتابگر دیسک ایران که تا چندی قبل از او به عنوان شانس کسب مدال در المپیک یاد می شد، به خاطر مصدومیت های متوالی عملکرد مناسبی نداشت و به فینال نرسید.

فرزانه فصیحی هم در دور پیش مقدماتی توانست با اول شدن در گروه خود به دور مقدماتی المپیک توکیو راه پیدا کند، اما در دور بعدی در گروه خود آخر شد و نتوانست به نیمه نهایی برسد.

همچنین هانیه رستمیان که دیروز در تپانچه ۲۵ متر کار خود را آغاز کرده بود، امروز در بخش سرعت نیز حاضر شد و نتوانست جواز حضور در فینال را به دست بیاورد.

نازنین ملایی، پدیده ایرانی المپیک توکیو در رشته روئینگ هم امروز در فینال B به میدان رفت و با رکوردشکنی در رده یازدهم قرار گرفت.

پایان بخش عملکرد ورزشکاران ایرانی در روز هشتم هم شکست تیم ملی والیبال ایران برابر ایتالیا با نتیجه سه بر یک بود که کار صعود را به روز آخر و بازی با ژاپن کشاند.

  دو کشتی گیر ایران به مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه یافتند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان