• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • دو رکورد جدید در رقابت های دو ماراتون بارسلونا به ثبت رسید

دو رکورد جدید در رقابت های دو ماراتون بارسلونا به ثبت رسید

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بعد از دو سال و نیم وقفه به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، رقابت های دو ماراتون امروز در بارسلونا برگزار شد و ساموئل کیپلیمو کنیایی با ۲ ساعت و ۶ دقیقه و ۳ ثانیه و تادو تشومه دونده زن اهل اتیوپی با ۲ ساعت و ۲۳ دقیقه و ۵۳ ثانیه رکوردهای جدیدی را به نام خود ثبت کردند.

در مجموع ۱۳ هزار دونده(۴۰۰۰ زن) برای شرکت در مسابقه ای که در دمای ۸ تا ۹ درجه سانتیگراد، سرعت باد ۱۳ تا ۱۵ کیلومتر بر ساعت و رطوبت ۵۵ درصدی برگزار شد، حاضر بودند.

ساموئل از این پیروزی بسیار خوشحال به نظر می‌رسید چراکه او توانست رکورد شخصی خود که در دبی به ثبت رسانده بود ( ۲ ساعت و ۶ ثانیه و ۵۳ ثانیه) را بهبود ببخشد. او در این باره گفت: “وقتی کارم را آغاز کردم احساس بسیار خوبی داشتم و می دانستم که زمان بهتری را به ثبت خواهم رساند اما انتظار این رکورد را هم نداشتم.”

همچنین همانطور که گفته شد در بخش زنان نیز تادو تشومه جوان‌ترین دونده زن حاضر در مسابقات موفق شد رکوردشکنی کند و با زمان ۲ ساعت و ۲۳ دقیقه و ۵۳ ثانیه به خط پایان برسد. او نیز درباره این موفقیت گفت: “رکورد من در دو نیمه مارتن ۱ ساعت و ۹ دقیقه و ۹ ثانیه بود و فکر می‌کنم که در اینجا توانستم به خوبی سرعت خود را کنترل کنم و نهایتا به این موفقیت دست پیدا کنم.”

  دختر ۱۴ ساله ژاپنی اولین مدال کاروان این کشور را در بازی‌های پاراالمپیک به دست آورد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان