• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • دفاع رونالدو از اوله گنار سولسشر

دفاع رونالدو از اوله گنار سولسشر

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بعد از شکست سنگین و پنج گله منچستریونایتد در بازی ابتدای هفته برابر رقیب دیرینه خود یعنی لیورپول، انتقادات از اوله گنار سولسشر به بالاترین حد خود رسیده و حالا اکثر قریب به اتفاق هواداران شیاطین سرخ خواهان برکناری سرمربی نروژی هستند.

اگرچه برخی رسانه ها اخیرا خبر دادند که سولسشر در آستانه برکناری از هدایت منچستریونایتد قرار گرفته اما به نظر می‌رسد که این سرمربی نروژی فعلاً در سمت خود ابقا شده و قطعاً در دیدار شنبه شب برابر تاتنهام روی نیمکت شیاطین سرخ خواهد نشست.

در واقع او تا وقفه ماه نوامبر بازی های ملی فرصت برای بهبود اوضاع منچستر دارد.

طبق ادعای منچستر ایونینگ نیوز، پس از اتمام بازی با لیورپول، سولسشر در رختکن با نوعی شورش مواجه می شود. چندین بازیکن بزرگ تیم درون رختکن آشکارا از تاکتیک های سولسشر انتقاد کرده و حتی یکی دو بازیکن او را برای بازی ندادن به دانی فن دبیک زیر سوال نیز می برند اما در این لحظه کریستیانو رونالدو در حمایت از سولسشر وارد عمل شده و به دفاع قاطعانه از او می پردازد. رونالدو که زمانی با سولسشر هم تیمی بود، از بازیکنان می خواهد که به جای اعتراض و انتقاد، باهم متحد شده و به سولسشر و ایده هایش اعتماد کنند.

در واقع فوق ستاره پرتغالی بود که باعث آرام شدن جو رختکن شد و شرایط را به گونه ای مهیا کرد که تنش بین مربی و بازیکنان بیشتر نشود.

بدون شک نقش رونالدو در بازی های حساس پیش روی یونایتد پررنگ تر از همیشه خواهد بود.

  وضعیت منچستریونایتد از زمان ورود کریستیانو رونالدو به این تیم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان