• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • معضل بزرگ بارسا؛ غرامت سنگین درصورت اخراج کومان

معضل بزرگ بارسا؛ غرامت سنگین درصورت اخراج کومان

رونالد کومان تابستان قبل در حالی که سرمربی تیم ملی هلند بود، با دریافت پیشنهاد مربیگری بارسلونا از سمت خود استعفا کرد و جانشین کیکه ستین شد. او بارسایی را تحول گرفت که ۸-۲ از بایرن شکست خورده بود و آشفته ترین وضعیت یک دهه اخیر خود را پشت سر می گذاشت.

کومان در فصلی که گذشت، توانست بارسا را قهرمان کوپا دل ری کند ولی در کسب جام های دیگر ناکام ماند تا تردیدهایی جدی در مورد ادامه همکاری با وی ایجاد شود.

دو روز پیش جلسه ای ۲۸ دقیقه ای بین کومان و خوان لاپورتا رئیس باشگاه برگزار شد که در آن از مرد هلندی خواسته شده ۱۵ روز زمان بدهد تا با گزینه های جانشینی وی به توافق برسند. درخواستی عجیب که گویا کومان به آن تن داده است. از قرارداد کومان با بارسا یک سال دیگر باقی مانده و او مصرانه معتقد است شایستگی نشستن روی نیمکت بارسلونا را دارد.

طبق ادعای راک ۱، اخراج کومان هزینه زیادی را به باشگاه تحمیل خواهد کرد و این یکی از دلایلی است که فعلا لاپورتا را از برکناری مرد هلندی منصرف کرده است. اخراج کومان در این مقطع غرامتی ۱۲ میلیون یورویی را به همراه دارد که در شرایط اقتصادی بد فعلی بارسا، پرداختش برای باشگاه دشوار است. بارسا باید ۸ میلیون یورو دستمزد فصل بعد او به علاوه مبالغی که فصل گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی کسر شده را پرداخت کند. ۴۲ درصد از دستمزد کومان کسر شده که در صورت برکناری او باید به حسابش واریز شود.

به عبارتی اخراج کومان معادل جذب یک بازیکن معمولی برای بارسا هزینه به دنبال خواهد داشت.

  اردوی تیم‌های ملی ووشوی ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی آغاز شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان